• Despre
  • Publicitate
  • Echipa
    • Darius
    • Gabriel
    • Razvan
    • Alex
  • Abonare

Arena IT

Stiri IT | Blog hardware, software, evenimente IT

  • Home
  • Hardware
    • Previews
    • Reviews
    • Stiri
  • Software
    • Reviews
    • Stiri
  • Jocuri
    • Reviews
    • Stiri
  • Internet
  • Stiinta
  • Auto
    • Reviews
  • Diverse
    • Editorial
    • Evenimente IT
« Poate cea mai buna franare a unui TIR
Mozilla Firefox Quantum este acum disponibil »

Contul Meu Orange nu merge: ati restartat calculatorul?

14.11.2017 21:50 | Darius 15 Internet

Ti-a placut?

Share articol ArenaIT

Astazi am vrut sa incarc un numar PrePay din Contul Meu Orange dar n-am putut, acesta afisand in mod obsesiv aceeasi alerta JavaScript care spunea, foarte senin, „A aparut o eroare”. Asa ca am zis sa intreb in chatul de pe site ce se intampla. Raspunsul a fost halucinant. 

Discutia este redata in intregime mai jos, ca sa vedeti si voi exact cum a mers firul „suportului tehnic”:

00:00:27 Darius : Buna, site-ul pentru Contul Meu Orange nu merge.
00:00:45 Darius : Tot apar pop-uri cu „A aparut o eroare” iar reincarcarea se confirma la infinit.
00:01:23 Diana : va conectati de pe laptop sau de pe telefon?
00:01:33 Darius : am incercat si de pe PC si de pe telefon
00:01:37 Darius : pe PC apar erorile
00:01:43 Darius : iar atat pe telefon cat si pe PC incarcarea nu merge
00:01:50 Darius : am incercat de pe mai multe dispozitive
00:03:30 Diana : ati incercat sa restartati calculatorul?
00:03:55 Darius : nu are legatura cu calculatorul, sunt programator 🙂
00:04:04 Darius : verificati si dumneavoastra contul orange si o sa vedeti

Dupa care, la final de chat, am fost intrebat daca sunt multumit de calitatea rezolvarii problemei. Ma bucur ca m-au intrebat, sper sa se si faca ceva.

Eu chiar apreciez ENORM aceste casute de chat de pe site-urile care ofera servicii sau produse, insa din pacate in spatele lor sunt de obicei persoane care nu te pot ajuta cu mare lucru. Acum avem cazul Orange, mai ieri am vorbit cu cineva pe chatul PC Garage care nu putea nici macar sa se uite in comanda mea.

PS: In final am incarcat din ING Homebank si a mers de minune.

Ti-a placut? Da-ne un: Share articol ArenaIT

Semnaleaza o eroare

Multumim pentru feedback, o sa reparam eroarea in curand! :)

orange site suport clienti website

Iti multumim ca ne citesti!
Daca ti-a placut acest articol si vrei sa sustii dezvoltarea noastra, cumpara de la PCGarage sau eMAG prin aceste linkuri sau fa-ti un abonament pe Patreon.

Participa la discutie!

  1. kilingfloor says

    14.11.2017 at 22:36

    O stire mai interesanta.. Firefox Quantum.

    Răspunde
  2. dani says

    14.11.2017 at 23:10

    Asta imi aduce aminte de ani 2000 cand operatorii RDS puneau astfel de intrebari „cablu de internet este conectat la calculator?”, „routeru este conectat la priza?”.

    Răspunde
    • Marius says

      15.11.2017 at 09:30

      asta pentru ca un stii ce fel de oameni si ce probleme au cand suna la RDS…

    • Darius J. says

      15.11.2017 at 09:47

      Pana acum vreo doi ani daca aveai router erai pierdut, ori iti conectai direct calculatorul la cablu ori nu te baga nimeni in seama.

  3. lex says

    15.11.2017 at 00:12

    bai, te contrazic cu pcg. Chiar au un suport foarte ok pe chat si nu-i de la 9 la 16 ca la altii. Am verificat mai multe chestii cu ei, comenzi, disponibilitate, intrebari hw etc.

    Hostvision, mioritichost, pcg, (si elefantul pentru 2-3 zile au avut chat si a fost .. ok). Si ii recomand mai mult pentru asta, ca au chat suport.

    Răspunde
  4. Laur says

    15.11.2017 at 04:55

    Inseamna ca Diana arata foarte bine , toti sefii o plac , au angajat-o pentru abilitatile fizice . 🙂

    Răspunde
  5. Petrudez says

    15.11.2017 at 07:06

    La faza cu routerul in priza si cablul conectat tin sa precizez ca sunt 2 intrebari extrem de importante. O sa fiti surprinsi cati imbecili exista cu acces la tehnologie.

    Răspunde
  6. Catalin says

    15.11.2017 at 10:31

    uite discutia mea cu chat-ul orange:

    00:00:31 Catalin : Salut, am facut o comanda onlie pentru un mobil
    00:00:49 Catalin : si butonul de abonare la newsletter este precompletat
    00:01:01 Catalin : si nu poate fi debifat
    00:02:09 Catalin : vreau in primul rand sa fiu dezabonat din baza de date Orange sau la ce baza de date m-am abonat
    00:03:37 Diana : intrati in contul online la setari cont la setari generale
    00:03:55 Diana : cu ce adresa va logati in cont?
    00:04:20 Catalin : nu
    00:04:26 Catalin : nu am cont. nu vreau cont.
    00:04:35 Catalin : nu vreau sa primesc newslettere
    00:04:59 Catalin : as fi vrut sa pot sa nu bifez acel buton care legal nu trebuia sa fie bifat
    00:05:14 Diana : notificarile le primiti doar daca le bifati dumneavoastra
    00:05:25 Catalin : nu vreau sa va amenint. vreau sa ma ajutati cu aceasta cerinta simpla
    00:05:52 Catalin : nu se poate debifa butonul de aboneaza-te la newsletter
    00:06:34 Catalin : https://www.orange.ro/magazin-online/adaugat-la-cos/finalizare-comanda
    00:06:41 Diana : dar ati incercat sa il debifati?
    00:06:43 Catalin : Vreau sa primesc noutati prin newsletter
    00:06:51 Catalin : este bifat. si nu se poate debifa
    00:06:59 Catalin : am incercat de pe chrome si firefox
    00:07:46 Catalin : poti sa intri pe site si sa adaugi un mobil in cos, sa mergi mai departe fara cont, si o sa vezi acolo despre ce vorbesc
    00:08:11 Diana : intrati pe email iar mai jos veti gasi optiunea de a debifa
    00:08:34 Catalin : nu. nu ne intelegem. eu nu vreau sa primesc newseltter de la voi
    00:08:56 Catalin : daca vroiam sa primesc si sa ma dezabonez, faceam asta fara sa mai vorbesc cu voi
    00:09:40 Catalin : ca sa te ajut putin: vreau sa vorbesti cu cine trimiteti voi newslettere si sa ma dezaboneze de la baza de date
    00:11:11 Diana : sa inteleg ca doriti sa primiti noutatile cu priovire la produsele si serviciile orange pe email?
    00:12:15 Catalin : pe bune?
    00:12:28 Catalin : asta ai inteles tu din ce am scris eu?
    00:13:08 Diana : a fost o neintelegere, mai sus mi-ati spus ca vreti sa prrimiti noutati prin newsletter
    00:13:48 Diana : in cazul in care doriti dezabnarea de la newsletter este necesar ca sa bifati „dezabonare” dupa ce deschideti un email in care ati primit informatii
    00:14:14 Catalin : da. stiu asta. eu NU VREAU SA PRIMESC NICI UN NEWSLETTER
    00:14:37 Catalin : si in acest moment sunt abonat la baza dv din cauza ca nu va funtioneaza butonul respectiv
    00:14:56 Catalin : acum e clar?
    00:15:39 Diana : incercati si cu internet explorer va rog
    00:16:16 Catalin : hai ca incerc
    00:17:34 Catalin : nu. din pacate nu funtioneaza nici pe acel browser
    00:17:49 Diana : ati intrat pe email?
    00:18:51 Catalin : nu am intrat pe email pentru ca inca nu am primit nici un email
    00:19:04 Catalin : dar nici nu vreau sa primesc
    00:19:24 Diana : in acest caz unde ati primit newsleter=ul respectiv?
    00:19:32 Diana : newsletter-ul?
    00:20:06 Diana : daca doriti sa va dezabonati inseamna ca ati primit notificari pe email
    00:20:33 Catalin : ok. vreau sa previn acest lucru. inca nu am primit notificari.
    00:20:57 Catalin : dar din cauza ca am fost obligat sa ma abonez.. o sa primesc pe viitor notificari
    00:21:17 Diana : cand veti primi va veti dezabona de pe email
    00:21:27 Diana : cu alte informatii va mai pot ajuta?
    00:22:58 Catalin : da. va rog sa trimiteti mai departe informatia ca nu va merge site-ul
    00:23:05 Diana : in regula
    00:23:19 Diana : o zi buna
    00:23:21 Catalin : si cei de la anpc o sa afle si de aceasta discutie
    00:23:24 Catalin : o zi buna

    Răspunde
    • Darius J. says

      15.11.2017 at 11:34

      Trag doua concluzii aici:

      1. ai enorm de multa rabdare, ai vazut ce repede am cedat eu
      2. daca Diana chiar exista ca persoana si am vorbit amandoi cu ea atunci inseamna ca are grave probleme la mansarda

    • Catalin says

      15.11.2017 at 12:59

      Da, stiam ca daca incep s-o injur nu rezolv nimic. Acum astept sa treaca cele 15 zile de cand am facut o sesizare ca sa pot sa inaintez cu sesizarea la ANSPDCP 🙂

      PS: sau poate rezolva Orange problema 😛

  7. Toader says

    15.11.2017 at 17:13

    @Darius J.
    In cazul PC Garage cel cu care ai vorbit pe chat nu a putut sa se uite in comanda ta pentru ca el de fapt nu este un angajat a lor ca sa aiba acces la asa ceva, ci doar un afiliat. Au de ceva ani programul „Specialistii Pc Garage” in care au acceptat persoane din toate judetele(la inceput cred ca aveau aproape toate cel putin cate un reprezentant, dar acum s-a mai redus numarul lor) care au demonstrat ca au ceva cunostiinte despre componente si ei sunt practic cei care se ocupa de chat. Practic pot sa-ti faca o recomandare din produsele ce le vand cei de la PcGarage, ei primind un comision daca se realizeaza si comanda, dar nu te pot ajuta cu statusul comenzii, rezolvarea problemelor de service, retur, etc.(de care se ocupa angajatii PcGarage) .

    Răspunde
  8. Octavian says

    16.11.2017 at 16:51

    Salut Darius,

    Iti multumim pentru feedback-ul referitor la nefunctionarea butonului de inregistrare la Newsletter. Te pot asigura ca situatia este deja in atentia colegilor mei din departamentul tehnic si se lucreaza la remedierea acestei erori.

    Am verificat comanda ta si am solicitat dezabonarea adresei de email cu care ai plasat comanda online.Pana la procesare, daca primesti Newsletter, te rog sa-l ignori si sa ne acorzi clementa 🙂

    Referitor la solutia oferita de Diana, intr-adevar restartarea calculatorului nu rezolva problema, tocmai de aceea va beneficia de un training pentru imbunatatirea cunostintelor.

    Cu prietenie,
    Octavian – Orange Helper

    Răspunde
    • Darius J. says

      16.11.2017 at 16:55

      Octavian, apreciez raspunsul tau. Doar ca nu eu am avut probleme cu newsletterul. Ci un cititor, care a lasat comentariu.

      Eu am avut probleme cu contul Orange si incarcarea.

    • Octavian says

      16.11.2017 at 17:21

      Salut Darius,

      Asa este, intr-adevar, imi cer scuze pentru confuzia facuta, mesajul ii era destinat lui Catalin.

      Referitor la eroarea pe care o primesti la reincarcarea online de pe site, iti pot confirma ca si in acest caz, colegii mei din departamentul tehnic sunt instiintati si lucreaza la remedierea situatiei.

      Alternativ, fiindca aceasta eroare apare sporadic, daca tot nu poti reincarca online cartela ta prepay, pana la rezolvarea situatiei, poti opta pentru reincarcarea cartelei de pe un abonament folosind meniul Self Service (*100#) sau cu ajutorul colegilor din orice magazin Orange.

      Cu prietenie,
      Octavian – Orange Helper

  9. Ştefan Alexandru says

    20.11.2017 at 15:34

    Asa am patit si eu cu Vodafone si spuneau ca e pc-ul meu , desi nu avea treaba, ceva normal in Romania :))

    Răspunde

Lasa un comentariu!! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Sustinere

Daca vrei sa sustii dezvoltarea noastra, cumpara de la PCGarage sau eMAG prin aceste linkuri sau fa-ti un abonament pe Patreon.

Articole populare

Isi mai merita un flagship banii?
Isi mai merita un flagship banii?

20.02.2019

Voi chiar credeti ca Samsung Internet Browser este instalat pe 1 miliard de telefoane?
Voi chiar credeti ca Samsung Internet Browser este instalat pe 1 miliard de telefoane?

14.02.2019

Renault Kadjar 2019 – 1.3 (160 CP) TCe EDC review: un SUV frumos si rapid
Renault Kadjar 2019 – 1.3 (160 CP) TCe EDC review: un SUV frumos si rapid

19.02.2019

Huawei ar fi incercat sa mituiasca un partener Apple. Din nou!
Huawei ar fi incercat sa mituiasca un partener Apple. Din nou!

19.02.2019

LG G8 va avea un ecran ce va emite sunete
LG G8 va avea un ecran ce va emite sunete

15.02.2019

Proiecte de urmarit

  • 🖥️ Configuratia Lunii
  • ☕ Cafeluta IT
  • 📋 Sondaje

Ultimele articole

Samsung a lansat oficial Galaxy S10, S10 Plus si S10E
Samsung a lansat oficial Galaxy S10, S10 Plus si S10E

20.02.2019

Samsung Galaxy Fold este lansat oficial si costa 2000 de euro
Samsung Galaxy Fold este lansat oficial si costa 2000 de euro

20.02.2019

Android Pie pentru Galaxy S8 este la cateva zile distanta
Android Pie pentru Galaxy S8 este la cateva zile distanta

20.02.2019

Review Samsung Galaxy A9 – smartphone mid-range cu 4 camere foto si pret de high end
Review Samsung Galaxy A9 – smartphone mid-range cu 4 camere foto si pret de high end

20.02.2019

Isi mai merita un flagship banii?
Isi mai merita un flagship banii?

20.02.2019

Recomandam

VPS bun si ieftin!
VPS Bun
Scutere Electrice

Cand achiziționați un gadget, cât de importanta este garanția ?

Results
  • Depinde de prețul plătit pe produs 52%, 155 votes
    155 votes 52%
    155 votes - 52% of all votes
  • Nici nu se pune problema să cumpăr ceva fără garantie 36%, 106 votes
    106 votes 36%
    106 votes - 36% of all votes
  • Mă pot lipsi de ea 12%, 35 votes
    35 votes 12%
    35 votes - 12% of all votes
Total Votes: 296
27.11.2018
×
You or your IP had already vote.
×
You or your IP had already vote.
Results

Ultimele review-uri

Review Samsung Galaxy A9 – smartphone mid-range cu 4 camere foto si pret de high end
Review Samsung Galaxy A9 – smartphone mid-range cu 4 camere foto si pret de high end

20.02.2019

Review Huawei Watch GT Fortuna-B19S – intre smartwatch si bratara de fitness
Review Huawei Watch GT Fortuna-B19S – intre smartwatch si bratara de fitness

20.02.2019

Tenda MW5 – cea mai eleganta solutie pentru a avea internet in toata casa
Tenda MW5 – cea mai eleganta solutie pentru a avea internet in toata casa

12.02.2019

Lenovo Legion Y530 scurt review: laptop gaming elegant cu GTX1060
Lenovo Legion Y530 scurt review: laptop gaming elegant cu GTX1060

12.02.2019

Chromecast 3 scurt review: cea mai tare unealta pentru filme, seriale si chiar muzica
Chromecast 3 scurt review: cea mai tare unealta pentru filme, seriale si chiar muzica

07.02.2019

Citeste mai multe review-uri

Ultimele comentarii

  • Gabriel la Samsung Galaxy Fold este lansat oficial si costa 2000 de euro
  • SIlviu la Samsung Galaxy Fold este lansat oficial si costa 2000 de euro
  • Tibi la Isi mai merita un flagship banii?
  • glm la Xiaomi Mi 9 a fost lansat oficial
  • Alin la Isi mai merita un flagship banii?

Arhivă

Parteneri

  • ComputerBlog
  • Darius Jula
  • PC Troubleshooting
  • Zoso

Confidentialitate si cookie-uri

  • Termene si conditii
  • Politică privind fișierele cookies
  • Politica de confidentialitate
  • Management date personale

© 2007 - 2019 Arena IT, toate drepturile rezervate · Gazduit de IntoVPS & Simplenet · Construit de Darius · Statistici trafic T5

Multumim pentru feedback, o sa reparam eroarea in curand! :)

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citeste mai multe