Pe parcursul anului 2022, am avut parte de scumpiri de tot felul, inclusiv la seviciile de cablu TV, internet sau telefonie, indiferent că discutăm despre cele mobile sau fixe.
Bucuria mea a fost că sunt clientul Digi, singura companie care nu a crescut deloc prețurile, care oricum sunt mici, față de alți concurenți de pe piaț. Bine, se pare că nu va mai ține mult minunea, pentru că 2023 se anunța cu creșteri și la ei…
Avem prețuri accesibile pentru toate categoriile de servicii. Aici cumva nu o să insist foarte mult. Ideea este că mulți au confundat mișcarea de piață de acum o lună-două a celorlalți operatori de a crește prețurile și cumva ne-au asociat numele cu acea modificare de prețuri. Noi nu am crescut prețurile în 2022. Cu siguranță, nu o să o facem nici în următoarele două săptămâni și o să încercăm să menținem cât se poate de atractive pachetele noastre, cât se poate de bogate ca ofertă. Adică servicii de 1 Gb și servicii de 10 Gb și servicii 4G, 5G, cu comunicații de date nelimitate, cât mai accesibile pe cât se poate de mult timp, a declarat, într-o conferință de presă, Serghei Bulgac, CEO Digi Communications.
Compania estimează că va încheia anul cu afaceri de 1,5 miliarde de euro, în linie cu rezultatul anului trecut, iar ca și servicii a ajuns la 20 milioane, din care aproape jumătate sunt de telefonie mobilă. Posibil ca migrarea continuă de clienți către ei (sunt rețeaua de telefonie mobilă la care se portează cei mai mulți români) să fi ajutat la menținerea jos a prețurilor lor și a cifrei de afaceri.
Digi este liderul segmentului de servicii de internet fix, pay-tv și telefonie fixă după cotele de piață deținute în România și unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni în Spania, Italia și Portugalia. De asemenea, este pe prima poziție și în cazul portării numerelor de telefon, atingând pragul de 3,8 milioane de numere portate de telefonie mobilă și fixă, în cei aproape 15 ani de existență a serviciului de portabilitate.
Sunt clientul lor de mulți ani, pe mai multe servicii și, cu unele mici excepții, mă declar total mulțumit de ei. Voi?
Renuntam si noi la extraoptiuni daca avem, taiem internetul de la 1000 la 500 mbps, voi mariti pretul ce sa facem, nici noi nu ne permitem!
Rusine clasei politice si a tuturor afaceristilor!!!
Sunt la digi de când au apărut în zona…totul e ok, mai puțin partea de callcenter , unde au niște tute puse sa citească niște aberații când vorbești cu ele. Practic, dacă ai o problema tehnica și vorbești cu ele ești la un pas de avc. Dar asta nu e specific doar lor. În rest, totul ok.
am sa trec totul la Digi,deocamdata sunt multumit