Aceasta aduce noua tehnologie Multi Frame Generation si vine si cu imbunatatiri aduse pentru modele mai vechi din seriile RTX 2000 si RTX 3000.
Odata cu lansarea noilor placi video din seria RTX 5000, Nvidia a prezentat si a patra generatie a tehnologiei de upscaling care face minuni – DLSS 4. Aceasta ofera o performanta de pana la 8 ori mai buna comparativ cu rezolutia nativa.
Noutatea este reprezentata in primul rand de tehnologia Multi Frame Generation care va functiona strict pe placile video din noua serie RTX 5000 si pare un Frame Gen actualizat: aceasta va genera 3 cadre aditionale dintr-un cadru sursa versus un cadru aditional in cazul tehnologiei Frame Gen. Multi Frame Generation va duce la reducere memoriei VRAM utilizata de jocuri.
DLSS Ray Reconstruction, DLSS Super Resolution si DLAA au primit prima actualizare majora de la DLSS 2.0 si va ajuta la imbunatatirea imaginii pe GPU-uri mai vechi precum RTX 2000 si RTX 3000, fiind ajutate de un „transformer” – o tehnologie AI.
75 de titluri integreaza deja DLSS 4 si conform Nvidia, gamerii vor putea actualiza versiunea de DLSS prezenta in jocuri.
Lasa un comentariu!