Zilele astea circula pe Facebook tot felul de evenimente de genul: „Primii 100.000 de participanti castiga GARANTAT o pereche de ochelari” sau „Castiga 400 de iPhone 4” sau „The first 1 000 000 participants Will Get the new Facebook/Twitter Shoes”, si taxele de transport sunt suportate de ei. Si oamenii dau invite, cred in asta. Opriti-va oameni buni.
Un calcul simplu arata ca organizatorul n-are de unde sa plateasca produsele promise. Se ia o pereche amarata de ochelari de 2 Euro (10 RON), se inmulteste cu 100.000 si rezultatul e simplu: 200.000 de euro dintr-un foc. Fara taxe de transport. Sa nu mai zicem de cele 400 de iPhone-uri sau cele 1 milion de perechi de adidasi.
Asadar, spuneti-le prietenilor si rudelor sa nu mai promoveze asa ceva, e aiurea si lipsit de logica. Si astfel de evenimente incep sa apara tot mai des. Problema a mai fost discutata cel putin o data pe internetul nostru.
Din pacate „educatia pe internet” a multora este sub orice critica, motiv pentru care se inmultesc atacurile de tip scam/spyware/spam/addware etc.
Multi utilizatori, dupa ce au acces la internet, inca il mai cauta pe Mos Craciun in speranta ca acesta exista.
Toti trebuie sa dea cu capul inainte pentru a invata ca internetul trebuie trecut prin filtrul personal.
problema este ca acest comportament pe internet reflecta gradul de educatie al persoanei in cauza, in general
suntem avizi de chestii moka, pariuri sigure si castiguri fabuloase garantate din prima saptamana… trist!
Asta tot fake este http://www.facebook.com/MassLuminosity
???
Perfect!chiar cautam un articol despre chestia asta.L-am distribuit pe facebook.