Logitech, unul dintre cei mai mari producatori de periferice high end, a avut si zile mai bune. In ultimii ani s-a confruntat cu o scadere a popularitatii, din cauza concurentei din ce in ce mai puternice, dar si a calitatii aflata intr-un continuu declin. Si pentru a se redresa, Logitech a ales un rebranding.
In primul rand site-ul companiei a fost redesenat, cu mult mai multe culori, dar linii mai simple si mai putin incarcate. In al doilea rand logo-ul a ajuns alb-negru. Iar in al treilea rand numele care va apare in viitor pe produsele sale va fi mai scurt: Logi.
Nu stim ce impact va avea aceasta incercare de reinventarea asupra perifericelor Logitech. Probabil niciunul. Vor avea aceeasi calitate, si aceleasi preturi de multe ori putin cam mari.
Totul tinde spre alb-negru in ultima perioada – de la sisteme de operare pana la logo-uri. Omenirea involueaza
frumos, elegant, cat de cat…nu inseamna alb-negru!
un vestic nu se impopotoneaza aiurea in culori.
am avut cred ca 3 mousuri de la ei si toate nu au rezistat mai mult de 6 luni. Calitatea la prima vedere e ok dar dupa utilizare se degradeaza foarte rapid. Pacat
eu am un G5 laser. de mai bine de 7-8 ani ..si inca functioneaza perfect! doar vopseaua s-a mai sters pe ici pe colo:)
Si Logitech-urile mele inca merg fara probleme:
– kit tastatura + mouse MX3100 (wireless, laser) – 9-10 ani
– boxe X-540(5.1) – 8 ani
– tastatura K350 (Wave wireless) – 4-5 ani