Zilele astea a inceput sa circule o veste „neasteptata”, „surprinzatoare” sau mai stiu eu cum au numit-o site-urile de stiri din Romania. Complet Electro Serv, o companie membra a grupului Altex, a intrat in eMAG Marketplace. Titlurile? „Altex a intrat in eMAG Marketplace”.
Doar ca nici Altex nici Grupul Altex, cum au zis altii, n-au intrat in eMAG Marketplace. A intrat doar Complet Electro Serv, producator si distribuitor de produse IT&C. Ce vinde aceasta companie? In principal electronice sub brandul de Myria, Vortex sau Faber. Deocamdata au doar 65 de produse in Marketplace-ul eMAG, asa ca nu e vreo intrare in forta.
Ce inseamna intrarea in Marketplace? Depinde. Pe de o parte, poate vor doar sa-si faca mai conoscute brandurile proprii pe care le vand. Pe de alta parte, fiind distribuitor de produse IT poate vor incerca sa faca, pe anumite segmente de produse, concurenta eMAG-ului la ei acasa.
Cam asta e tot, eu cred ca Altex nu a intrat in eMAG Marketplace, chiar daca linkul lor este emag.ro/vendors/altexcza. Poate timpul sa dovedeasca faptul ca m-am inselat si vor adauga mii de produse pe eMAG.
Total incorect. O parte a grupului Altex a intrat pe emag. Firma apartine lui Ostahie deci e tot altex. E la fel ca si flanco cu emag si cu nod. Acelasi owner/ ceo ( cazul emg acum).
Intrarea Complet Electro Serv în marketplace-ul eMAG nu echivalează cu o intrare a întregului grup Altex în platformă, ci determină doar listarea portofoliului CES în platforma
eMAG castiga oricum, Ori face cateva procente marja cu produsele proprii care trebuie aprovizionate, plimbate la client, service-ate, etc (costuri pentru ei), pe cand pot face o marja fixa din munca unui partener din marketplace, marja curata, de multe ori mai mare decat fac ei cu produsele din portofoliul propriu. win-win