Una dintre problemele pe care Allview le-a intampinat inca de la inceput a fost service-ul. Foarte multi utilizatori s-au plans si aici pe blog despre experientele lor avute cu service-ul Allview. Dar Allview s-a invatat mine si acum vor sa ofere un service mai bun si colaboreaza cu Diangi Grup.
Pentru clientul final inseamna un timp mai rapid de reparatie si o lucrare efectuata mai bine. Allview spera ca numarul de produse care se reintorc in service sa scada substantial. In plus defectiunile care altadata scoteau produsul din garantie vor fi remediate fara anularea garantiei. Si aici intra chiar si socurile mecanice sau display-urile sparte. Practic iti poti repara telefonul daca are o problema cauzata de tine fara sa pierzi garantia.
Fac o mica paranteza. In urma cu 4 ani mi-am luat de la Orange un telefon Motorola la abonament. I-am crapat ecranul dupa ce mi-a scapat pe jos. Dupa o saptamana nu mai recunoastea SIM-ul si am decis sa ma duc cu el la garantie la Orange. Mi-au spus ca telefonul a iesit din garantie si nu imi pot rezolva problema deoarece are ecranul spart.
”Efectele acestei flexibilități se reflectă în scăderea cu peste 40 de procente a numărului de garanții anulate în ultimele luni. Mai mult decât atât, o treime dintre clienții ale căror terminale nu se mai încadrează în criteriile de garanție optează pentru plata reparațiilor și decid astfel continuarea perioadei în care device-ul este acoperit de garanție”, a declarat Dan Georgescu, Managing Director Diangi Group.
Acum nu doar telefonul are garantie 2 ani, ba chiar si accesoriile si piesele din el precum bateria. Timpul mediu de remediere este de 6 zile de la intrarea in service. Numarul de dispozitive care se reintorc in service a scazut, dar si numarul reparatiilor a scazut.