Allview a lansat astazi doua servicii noi menite sa imbunatateasca relatiile cu clientii. Service Phone si 12 days commitment sunt doua servicii ce vor avea rolul ca tu, clientul cu o problema la telefon, sa primesti asistenta mai rapid si chiar un telefon la schimb.
Aceste servicii sunt in colaborare cu partenerul Diangi Grup. Primul serviciu, Service Phone, iti asigura un telefon de rezerva atunci cand al tau este in service pentru reparatii. 12 days commitment iti promite solutionarea problemei in 12 zile calendaristice. Daca se depaseste termenul primesti un telefon nou. Daca modelul tau nu mai este pe stoc, primesti altul cu specificatii asemanatoare.
Aceste servicii vor fi disponibile pentru inceput in service-urile Diangi din Bucuresti si Brasov.
”Ne concentram toate eforturile pentru a diminua disconfortul pe care clientii il resimt atunci cand un dispozitiv devine nefunctional. Stim cu totii ca telefoanele au devenit instrumente indispensabile in viata noastra de zi cu zi si ne dorim ca atunci cand un terminal ajunge in service, utilizatorul sa nu piarda contactul cu cei dragi sau cu mediul profesional. Ne straduim de asemenea sa scurtam timpul necesar reparatiilor iar statisticile ultimelor luni arata ca ne indreptam in directia corecta, conform asteptarilor clientilor nostri”, a declarat Lucian Peticila, General Manager Allview.
„Avem deja 6 luni de zile de cand Diangi a devenit partenerul brandului Allview pentru serviciile post-vanzare, atat pe piata din Romania cat si in afara tarii. Datele arata ca avem o scadere semnificativa a unor indicatori precum timpul mediu de reparatie si procentul reintoarcerilor clientilor in service cu aceeasi problema sau cu alta noua. Vrem sa demonstram ca acest parteneriat 100% romanesc poate crea o poveste de succes si o experienta pe placul clientilor nostri”, a declarat Dan Georgescu, Managing Director Diangi Grup.
Serios ?
Ei nu au auzit de 14zile drept de retur conform legii ?
12 zile ca mi-l repare, pei pot sa il returnez in 14… sau 30 de zile la eMAG…
Tipic Made in Romanika™
Nu cred ca ai inteles ideea.
Aceste servicii sunt valabile pe toata durata garantiei si nu doar in primele 30 de zile
Ah!
Scuze, am inteles acum…. n-am citit tot 🙂
My bad
Pei atunci da, e foarte okay ce fac ei, foarte bine!
(samsung iti face telefonul intr-o singura 1, lol)
Nici cu asta nu au nimerit-o deoarece daca se depasesc 15 zile calendaristice si tu nu ti-ai primit telefonul reparat, din punct de vedere legal, ai dreptul sa iti primesti banii inapoi. Acum fie 12, fie 15…
Exact, tipic Romanika™
Pacalesc oamenii in a crede ca ei ofera ce „nou si bun”, defapt ei profita pe faza ca romanu nu cunoaste legislatia in viguare ….
12 zile e degeaba cand stii ca in 15 ai dreptul la schimb/ramburs conform legii, dar romanu nu stie asta, si Allview o da de gard cu „uite ce avem noi”