Allview a lansat astazi doua servicii noi menite sa imbunatateasca relatiile cu clientii. Service Phone si 12 days commitment sunt doua servicii ce vor avea rolul ca tu, clientul cu o problema la telefon, sa primesti asistenta mai rapid si chiar un telefon la schimb.
Aceste servicii sunt in colaborare cu partenerul Diangi Grup. Primul serviciu, Service Phone, iti asigura un telefon de rezerva atunci cand al tau este in service pentru reparatii. 12 days commitment iti promite solutionarea problemei in 12 zile calendaristice. Daca se depaseste termenul primesti un telefon nou. Daca modelul tau nu mai este pe stoc, primesti altul cu specificatii asemanatoare.
Aceste servicii vor fi disponibile pentru inceput in service-urile Diangi din Bucuresti si Brasov.
”Ne concentram toate eforturile pentru a diminua disconfortul pe care clientii il resimt atunci cand un dispozitiv devine nefunctional. Stim cu totii ca telefoanele au devenit instrumente indispensabile in viata noastra de zi cu zi si ne dorim ca atunci cand un terminal ajunge in service, utilizatorul sa nu piarda contactul cu cei dragi sau cu mediul profesional. Ne straduim de asemenea sa scurtam timpul necesar reparatiilor iar statisticile ultimelor luni arata ca ne indreptam in directia corecta, conform asteptarilor clientilor nostri”, a declarat Lucian Peticila, General Manager Allview.
„Avem deja 6 luni de zile de cand Diangi a devenit partenerul brandului Allview pentru serviciile post-vanzare, atat pe piata din Romania cat si in afara tarii. Datele arata ca avem o scadere semnificativa a unor indicatori precum timpul mediu de reparatie si procentul reintoarcerilor clientilor in service cu aceeasi problema sau cu alta noua. Vrem sa demonstram ca acest parteneriat 100% romanesc poate crea o poveste de succes si o experienta pe placul clientilor nostri”, a declarat Dan Georgescu, Managing Director Diangi Grup.