Site icon Arena IT

Apple anunță serviciul Self Service Repair

Apple a făcut ieri un anunț important pentru industria reparațiilor. Noul program „Self Service Repair” va permite clienților să-și completeze propriile reparații pe dispozitivele lor, inclusiv reparații obișnuite, cum ar fi înlocuirea bateriei, înlocuirea ecranului iPhone-ului și multe altele.

Prin noul program clienții vor avea acces la piese și instrumente originale Apple pentru a finaliza reparațiile. Compania spune că ”Self Service Repair” va fi disponibil mai întâi pentru iPhone 12 și iPhone 13, urmat de Mac-uri M1 în viitor și că va fi lansat mai întâi în Statele Unite la începutul anului 2022.

Apple spune că faza inițială a programului le va oferi clienților acces la piese și instrumente originale Apple pentru modulele cel mai frecvent întreținute, cum ar fi display-ul iPhone, bateria și camera foto. Compania spune că „reparații suplimentare vor fi disponibile anul viitor”. Într-o declarație publică, Jeff Williams, COO Apple, a declarat că acest nou program le va oferi clienților „și mai multe opțiuni” dacă au nevoie să-și repare dispozitivele:

Crearea unui acces mai mare la piesele originale Apple oferă clienților noștri și mai multe opțiuni dacă este nevoie de o reparație. În ultimii trei ani, Apple aproape a dublat numărul de locații de service cu acces la piese, instrumente și instruire originale Apple, iar acum oferim o opțiune pentru cei care doresc să-și termine singuri reparațiile.

Acesta este un anunț major de la Apple, care s-a opus în general oricărui fel de reparații la domiciliu sau chiar de la terți. Prin acest program, clienții vor putea achiziționa piese originale Apple, accesa documentația și mai mult și vor putea completa singuri reparațiile. Încă așteptăm mai multe detalii despre lucruri precum prețuri și calificări.

Știrea vine și în timp ce Apple se confruntă cu o presiune tot mai mare în mijlocul mișcării pentru a ”liberaliza” piața reparațiilor pentru produsele sale.

Sursa: apple.com

Exit mobile version