AMD a rămas cu mult în urma NVIDIA în ceea ce privește performanța în raytracing, însă lucrurile s-ar putea schimba curând, odată cu debutul GPU-urilor RDNA 4. Arhitectura va aduce schimbări radicale în ceea ce privește engine-urile RT integrate, susțin unele surse din industrie, având potențialul de a livra performanțe comparabile cu cele oferite de soluțiile de la NVIDIA sau poate chiar mai bune.
Some of the new RT features coming with gfx12/RDNA4. Most if not all of these should be in the PS5 Pro too pic.twitter.com/AO5HaxJlMK
— Kepler (@Kepler_L2) July 21, 2024
Conform informațiilor furnizate de leakster-ul Kepler, RDNA 4 va aduce o sumedenie de îmbunătățiri, dintre care amintim Double Ray Tracing Intersect Engine, RT Instance Node Transform, 64B RT Node, Ray Tracing Tri-pair Optimization, BVH Footprint și multe altele. Mai mult, RDNA 4 nu va ajunge doar pe GPU-urile Radeon RX seria 8000, despre care se zvonește că vor fi dezvăluite la începutul anului viitor, ci și pe PlayStation 5 Pro, a cărui dată de lansare este programată undeva în aceeași perioadă.
Desigur, informațiile sunt momentan la nivel de zvon și nu au fost încă confirmate de AMD, primele detalii oficiale urmând a fi, cel mai probabil, dezvăluite în prima parte din 2025.
Via Wccftech
Lasa un comentariu!Anulează răspunsul