Site icon Arena IT

Contul Meu Orange nu merge: ati restartat calculatorul?

Astazi am vrut sa incarc un numar PrePay din Contul Meu Orange dar n-am putut, acesta afisand in mod obsesiv aceeasi alerta JavaScript care spunea, foarte senin, „A aparut o eroare”. Asa ca am zis sa intreb in chatul de pe site ce se intampla. Raspunsul a fost halucinant. 

Discutia este redata in intregime mai jos, ca sa vedeti si voi exact cum a mers firul „suportului tehnic”:

00:00:27 Darius : Buna, site-ul pentru Contul Meu Orange nu merge.
00:00:45 Darius : Tot apar pop-uri cu „A aparut o eroare” iar reincarcarea se confirma la infinit.
00:01:23 Diana : va conectati de pe laptop sau de pe telefon?
00:01:33 Darius : am incercat si de pe PC si de pe telefon
00:01:37 Darius : pe PC apar erorile
00:01:43 Darius : iar atat pe telefon cat si pe PC incarcarea nu merge
00:01:50 Darius : am incercat de pe mai multe dispozitive
00:03:30 Diana : ati incercat sa restartati calculatorul?
00:03:55 Darius : nu are legatura cu calculatorul, sunt programator 🙂
00:04:04 Darius : verificati si dumneavoastra contul orange si o sa vedeti

Dupa care, la final de chat, am fost intrebat daca sunt multumit de calitatea rezolvarii problemei. Ma bucur ca m-au intrebat, sper sa se si faca ceva.

Eu chiar apreciez ENORM aceste casute de chat de pe site-urile care ofera servicii sau produse, insa din pacate in spatele lor sunt de obicei persoane care nu te pot ajuta cu mare lucru. Acum avem cazul Orange, mai ieri am vorbit cu cineva pe chatul PC Garage care nu putea nici macar sa se uite in comanda mea.

PS: In final am incarcat din ING Homebank si a mers de minune.

Exit mobile version