Idei de eficientizare
Costurile pot fi optimizate prin folosirea e-mail-ului in locul postei traditionale. Acest lucru nu cred ca mai este o noutate pentru nimeni, dar ar trebui folosit la capacitatea lui maxima. Era conservatorismului a trecut, trebuie sa evoluam zi de zi. Cea de a doua metoda de eficientizare deriva din posibilitatea folosirii serviciilor de tip VoIP. De ce sa dai banii, inutil, pe zece convorbiri telefonice atunci cand poti face o videoteleconferinta prin internet.
Refacerea abonamentelor de telefonie mobila
Abonamentul pe care firma ta il foloseste acum a fost facut, probabil, acum un an sau doi. Cu siguranta nevoile firmei s-au schimbat de atunci. Exista doua directii in care firma ta a putut evolua in ceea ce priveste comunicarea: comunica mai putin prin telefon, din diverse motive, sau comunica mai mult. In oricare caz abonamentul tau nu mai e potrivit pentru tine, oricum platesti mai mult. Sa nu mai vorbim de faptul ca ofertele s-au schimbat. Te poti folosi de serviciul gratuit pentru firme mari si medii, Cost Consultancy, pentru a afla care e solutia de comunicare potrivita pentru tine. Unele firme care au apelat deja la acest program, lansat la sfarsitul anului trecut, au scazut costurile cu pana la 40% in cazul in care foloseau mai multi furnizori de solutii de comunicatii.
Tu ai alte idei de eficientizare a costurilor? Impartaseste-le cu noi!