Site icon Arena IT

Costuri optimizate in comunicarea business

Criza economica nu mai e un secret pentru nimeni. Toti au fost si sunt afectati de ea, de la primul functionar pana la firmele medii si mari. Omul este inventiv si construit sa se poata adapta situatiilor neasteptate. Unii au reusit sa se adapteze, si-au dat seama ca daca nu isi eficientizeaza costurile lucrurile nu vor mai merge. Haideti sa vedem ce putem face pentru a avea costuri mai mici in compania pe care o conducem.

Idei de eficientizare

Costurile pot fi optimizate prin folosirea e-mail-ului in locul postei traditionale. Acest lucru nu cred ca mai este o noutate pentru nimeni, dar ar trebui folosit la capacitatea lui maxima. Era conservatorismului a trecut, trebuie sa evoluam zi de zi. Cea de a doua metoda de eficientizare deriva din posibilitatea folosirii serviciilor de tip VoIP. De ce sa dai banii, inutil, pe zece convorbiri telefonice atunci cand poti face o videoteleconferinta prin internet.

Refacerea abonamentelor de telefonie mobila

Abonamentul pe care firma ta il foloseste acum a fost facut, probabil, acum un an sau doi. Cu siguranta nevoile firmei s-au schimbat de atunci. Exista doua directii in care firma ta a putut evolua in ceea ce priveste comunicarea: comunica mai putin prin telefon, din diverse motive, sau comunica mai mult. In oricare caz abonamentul tau nu mai e potrivit pentru tine, oricum platesti mai mult. Sa nu mai vorbim de faptul ca ofertele s-au schimbat. Te poti folosi de serviciul gratuit pentru firme mari si medii, Cost Consultancy, pentru a afla care e solutia de comunicare potrivita pentru tine. Unele firme care au apelat deja la acest program, lansat la sfarsitul anului trecut, au scazut costurile cu pana la 40% in cazul in care foloseau mai multi furnizori de solutii de comunicatii.

Tu ai alte idei de eficientizare a costurilor? Impartaseste-le cu noi!

Exit mobile version