Site icon Arena IT

Cum sa-ti ceri scuze corect

Comertul online in Romania cunoaste o ascensiune interesanta. Este o urmare fireasca a ceea ce s-a intamplat pe offline, unde magazinele mari de electronice s-au inchis sau au luat-o spre calea falimentlui. Asa ca retailerii online au simtit si au actionat. Acum e momentul. S-ar putea vorbi mult despre asta insa nu face subiectul acestui articol. PCGarage, unul dintre magazinele online mari de IT din Romania, a facut o greseala. Si si-a cerut scuze. Sa vedem cum.

Oamenii de acolo implementeaza un sistem nou. Nu stiu exact despre ce e vorba si nici nu m-a interesat. Cert e ca ieri, client PCGarage fiind (ca am cumparat o data de la ei),  am primit un e-mail care m-a facut sa-mi deschid ochii larg. L-am citit de doua ori, parca era o gluma proasta:

Subiect: Felicitari Darius-Cristian, acum esti client Distributie – discount 0 la PC Garage
Buna ziua,

Avem placerea sa va anuntam ca ati fost promovat la statutul de client Distributie – discount 0.

Achizitiile dvs. la PC Garage au depasit o valoare de 0,00 RON, cumuland un numar de peste 0 de comenzi.

Toate cele bune,
Echipa PC Garage

Super. Am discount 0 pentru ca am cumparat peste 0 produse in valoare de 0 RON. Si ma mai si felicita, parca era ceva de genu: „Avem placerea sa te anuntam ca esti clientul nostru care nu cumpara de la noi, ai discount 0”. Mi s-a parut la misto. N-a trecut insa mult timp si am primit asta ca raspuns:

Subiect: Inca un mail de la Garaj, de data asta cu scuze 🙂
Salut Darius-Cristian,

Ne cerem scuze pentru email-ul primit de la noi mai devreme in care erai anuntat ca faci parte dintr-un grup de clienti inexistent.
A fost evident o eroare din partea noastra si s-a intamplat din cauza testarii insuficiente a unei facilitati.
Am corectat eroarea si promitem sa nu se mai intample.

Daca nu ai primit mail-ul, inseamna ca a ajuns prin folderele de Trash sau Junk si bine a facut.

Te rugam din nou sa ne ierti pentru orice inconvenienta si iti oferim un voucher de 10 lei pe care-l poti folosi la cumpararea oricarui produs: *******

Un weekend placut,
Echipa PC Garage

Eh, asa da. Imi place ca si-au cerut scuze iar voucher-ul sunt convins ca nu va prinde rau nimanui. Eu apreciam si un simplu e-mail insa un voucher, fie el si de 10 RON – iti poti lua un mouse cu el, arata interesul fata de client, ceea ce e placut de vazut.

Avand in vedere vremurile delicate financiar in care ne aflam nimeni nu-si permite sa piarda nici macar un client. Unul castigat e aur. De aceea lupta se va da la capitolul calitate si nu neaparat la capitolul preturi.

Exit mobile version