Ieri am primit un colet prin Urgent Cargus tocmai de la Constanta. A ajuns la mine cu plicul rupt si cu o talpa stampilata pe o parte. Evident ca, inauntru, cutia cu produsul era indoita.
Din fericire, produsul nu era stricat, deoarece expeditorul a stiut cu cine are de a face si l-a ambalat suplimentar in alta cutie. Curierul si-a cerut scuze si m-a rugat sa verific daca e in regula produsul, puteam sa-l scot fara sa desigilez nimic.
N-ar fi fost mare tragedie ca a venit plicul rupt, dar ma gandesc ca puteam sa am orice in cutie, ceva casant sau fragil, care s-ar fi distrus instant sub greutatea respectuosului angajat Urgent Cargus care s-a gandit sa-mi stampileze cu bocancul coletul.
Se pare ca lucrurile la ei se duc tot in jos, dar nu sunt singurii care au probleme. Acum doua saptamani am facut doua comenzi pe OLX pentru a trimite doua produse vandute. Dupa 48 de ore inca nu venise curierul de la Cargus sa le ridice, desi am fost asigurat si in ziua comenzii si a doua zi ca va veni.
Nervos fiind, am facut o comanda la Fan Curier. A doua zi am sunat la relatii clienti, pe la pranz, sa vad pe la ce ora vine curierul, moment in care am fost instiintat ca nu vine nimeni ca ei sunt prea ocupati, sa merg eu sa duc coletul la sediu daca vreau sa-l trimit. Daca nu sunam, nu ma avertiza nimeni.