Site icon Arena IT

Detalii despre Civilization V

Primele imagini cu noul Civilization V au fost puse la dispozitia noastra de studiourile Fraxis Games in urma cu aproximativ o luna. Si asa la prima vedere jocul arata bine. Acum aflam si primele detalii despre aceasta strategie pe ture. Trebuie de la bun inceput spus faptul ca Civilization V se va indeparta destul de mult de liniile consacrate ale seriei seriei.

Deci nu va fi o simpla evolutie, cu grafica ceva mai buna si o serie de elemente noi. Va fi schimbat si modul de joc. Si principala diferenta va fi imposibilitatea de a avea mai multe unitati pe aceeasi casuta de harta (acum hexagon). Unitatile nu se mai suprapun, iar cele cu raza de foc ataca de la distanta inamicii. Si ca sa compenseze acest fapt, orasele au si noi cladiri defensive.

AI-ul a fost mult imbunatatit, natiunile controlate de calculator adaptandu-si actiunile in functie de desfasurarea evenimentelor. Totodata, calculatorul sesizeaza cand ne pregatim de atac si adunam trupe la granita. Iar teritoriile pot fi anexate fie prin extinderea influentei culturale, fie prin cumparare.

In plus, vor exista anumite state-oras neutre, ce nu se extind, care pot fi cucerite, sau cu care pot fi dezvoltate relatii comerciale. Iar liderii altor natiuni vorbesc in limba reala, si sunt foarte bine animati. Unitatile sunt mai putine ca numar, limitate de spatiul fizic al hartii, dar se pot retrage din luptele pe care se pare ca le pierd.

Pe partea tehnica, se anunta o grafica DirectX 11. Si jocul este programat pentru procesoare dual core, dar va putea lucra cu pana la opt nuclee. Mult nu mai avem de asteptat pana sa jucam acest TBS. Civilization V va fi lansat spre sfarsitul anului 2010, undeva la finele toamnei.

Exit mobile version