Zvonul este in stransa legatura cu lansarile consolelor PS4 si Xbox One, unde avem de-a face cu un hardware nou. Asadar, un lucru e clar, nu e usor sa adaptezi un joc atat de complex la o alta arhitectura hardware.
Daca un PC decent va putea duce pe cat posibil Battlefield 4 la detalii medium-high, obiectivul DICE este de a atinge sau cel putin de a se apropia de performantele obtinute pe un desktop high-end, in limita posibilitatiilor pe care le au dezvoltatorii in relatie cu platforma de gaming.
Din spusele lui Patrick Bach, „from a CPU/GPU perspective, no, PS4 & Xbox One cannot match PC”, rezulta un lucru cert : BF 4 va continua sa arate mai bine pe PC decat pe noile console, insa, chiar si asa, vanzarile se asteapta a fi ridicate.
Pentru a clarifica toata situatia dintre lupta console si PC-uri, GamesInustry International a deschis subiectul in interviul pe care l-au luat lui Bach, citatul zice foarte multe:
„PC will always be… You can just add more to a PC. There’s always more. The game supports to a big extent better hardware, but not completely, so it won’t be night and day.”
Se aud multe zvonuri, precum si faptul ca EA Games va incerca sa profite din nou de gameri, care s-au obisnuit sa scoata bani pentru fiecare DLC sau editie partial completa. Numai mie mi se pare ca nu mai exista acelasi respect fata de fani, fapt ce se observa de ceva timp?
Tot ce ne ramane este sa asteptam lansarea pe fiecare platforma, pana atunci nu cred ca se vor linisti apele. Lansarea oficiala e programata pentru 29 octombrie pe PC, Xbox 360 si PS3. PS 4 si Xbox One probabil vor urma in noiembrie.
Scris de GHz