Parerea mea ramane in continuare aceeasi, cea din articolul anterior, ca nu exista nelimitat. Insa, dupa cum ati spus si voi, cred ca etic vorbind ar fi corect sa se specifice o limita maxima pentru o anumita resursa, ceea ce RDS a facut acum pentru minutele internationale din abonamentul Digi Mobil Optim Nelimitat.
Astazi am primit si eu, la fel ca si altii, mesajul de mai jos:
Cu alte cuvinte, limita pentru minutele internationale pentru Digi Optim Nelimitat este de 3000 de minute. Vorbesti mai mult? Ti se suspenda abonamentul pana la sfarsitul lunii (desi corect ar fi sa ti se restrictioneze doar apelurile catre numere internationale, fie vorba intre noi), urmand ca de luna viitoare sa beneficiezi iar de el.
Avand in vedere ca este o schimbare contractuala (nu era specificat acest prag niciunde) aveti la dispozitie 30 de zile sa renuntati la abonament fara costuri suplimentare.
Si, uite asa, avem doua lucruri bune: oamenii nu mai pot zice ca sunt restrictionati pe nedrept iar incarcarea retelei o sa scada si o sa mearga mai bine la toata lumea.






E o porcarie. Nelimitat inseamna nelimitat. Asa si-au atras clientii…
Cand mi-am facut abonament m-au pus sa semnez contractul pe 2 ani. Si ei sunt obligati sa il respecte tot 2 ani. Daca chiar vorbesti mai mult de cele 3000 de minute si iti suspenda abonamentul, ii poti da in judecata. Un contract se modifica cu acordul ambelor parti. Asta e pacaleala „puteti renunta in 30 de zile”. Nu, nu vreau sa renunt, vreu ca RDS sa isi achite obligatiile contractuale timp de 2 ani.
Oricum, ar trebui sa se sesizeze Protectia Consumatorului sau alte institutii abilitate pt. reclama falsa (inclusiv cu 100 MB de trafic de date in roaming national).
P.S. Nu cred ca vorbesc mai mult de 300 min nationale si 10-15 minute internationale pe luna. Prefer Skype
Traducerea comunicatului RDS mai pe intelesul nesimtitilor: „Ok, poate ca ne-am pripit spunand ca abonamentul asta este nelimitat, dar totusi baieti, v-am oferit cel mai ieftin posibil abonament de pe piata cu cele mai multe minute nationale, internationale plus Internet. Daca o dati grav in nesimtire, mai bine ne lipsim de asa abonati, puteti pleca oricand de la noi prin rezilierea contractului, sa va vad dupa asta care alta companie de telefonie va ofera aceleasi servicii si la acelasi pret minuscul”
Hahaha, Bravo Digi, ai dat sah mat la toti marlanii care sub pretextul cuvantului „nelimitat” din contract incearca sa-si ascunda nesimtirea de a vorbi interminabil la telefon in international. Imi mentin parerea ca, cu marlanii trebuie sa fii si tu la fel de marlan.
Asadar, cine vrea poate pleca oricand, poate e mai bine asa, nici eu nu vreau sa fiu „coleg” de retea cu asa specimene cu obrazul gros.
Se pare ca tie iti place sa fi tepuit. Nu ai o atitudine de occidental. E marlanie ce face RDS si nerespectarea contractului. Asa si eu pot sa le spun la RDS ca le dau numai 2 euro, desi am semnat pt. 5, si daca nu le convine, reziliem contractul fara nici o penalizare…
Daca au zis nelimitat, trebuie sa fie nelimitat. Trebuiau sa faca abonament cu 3000 de minute incluse, si nu mai putea comenta nimeni (oricum era cel mai ieftin de pe piata). Nu i-a obligat nimeni sa il faca nelimitat.
@ @xtz
„Se pare ca tie iti place sa fi tepuit” – nu ma simt deloc tepuit, abonamentul acesta imi ofera tot ceea ce am nevoie atat mie cat si sotiei, poate chiar mai mult. Eu mai mult de 100-200 de minute nationale nu vb pe luna pt ca oricum nu-mi place sa vb la telefon, prefer socializarea face-to-face, nu sunt ca pubertarii din ziua de azi sa stau cu orele la telefon, pe facebook si whatsup. Pur si simplu acest abonament te scapa de durerile de cap referitoare la cate minute ai in retea, in afara retelei sau sa nu depasesti treficul de internet ca te taxeaza la sange, aviz amatorilor portocalii si rosiatici.
PS: romanii au o vorba: gardul casei nu este facut pentru hoti, ci pt oameni cinstiti ca sa stie ca acolo este proprietate privata, hotul oricum iti sparge casa cu tot cu gard si usa. La fel si in cazul RDS, acest abonament nelimitat nu este pentru nesimtitii care dorm cu telefonul la ureche, singura greseala pe care o vad la rds este ca nu au anticipat ca unii marlani vor vorbi si in somn la telefon.
Dar magaria celorlalti operatori care spun nelimitat la internet de ani de zile si defapt nu este nelimitat decat dupa 1 gb de trafic cum vi se pare?
Inca ceva. Ce ma deranjeaza cel mai mult la astia care hulesc rds-ul este ca daca nu aparea acest abonament, multi cotizau fara sa comenteze de 3 ori mai multi bani la concurenta pentru un abonament asemanator, poate chiar mai slab la internet (cosmote nelimitat de 15 euro, doar 2 gb internet vs 5 rds). Vorba ca unora le dai un deget si vor toata mana este perfect valabila aici.
„Nu ai o atitudine de occidental.” – ma lasi, traiesc 50/50 din timp occident/romania, deci crede-ma ca stiu care-i treaba, dar nesimtirea este universala.
Eu spre exemplu, daca sunt in roaming national si vreau sa-mi sun sotia tot pe rds si stiu ca acolo are semnal si rds – deoarece de multe ori dureaza pana telefonul revine din roaming national in reteaua rds – astept sau fortez telefonul sa faca trecerea in reteaua rds si sun dupa aceea tocmai pentru a nu le incarca factura celor de la rds cu apeluri in roaming national (vodafone). Asta o fac din respect pt ei, oamenii conduc un business, daca toti o dam in nesimtire si le crestem lor costurile, asta se reflecta in business si indirect in viitor in ofertele acestora, extrapoland, vei fi si tu afectat deoarece acestia nu-si vor mai permite sa ofere aceste servicii la pret mic. Daca nu intelegi cum functioneaza economia cat si bunul simt, imi pare rau pt tine.
3000 de minute / luna inseamna ca vorbesti in medie pe zi 96 de minute. Adica mai multe de o ora jumate. Hai frate, sincer, cat de mare ti-e nesimtirea sa te duci cu jalba-n protap la OPC? La 4 euro? Si nu cred ca te-au pus ei sa semnezi pe 2 ani, ci tu ai vrut neaparat abonamentul pentru ca era ieftin. Mare ti-e gradina doamne… si multi prosti in ea.
Skype oferea si el nelimitat cu abonamente pe tara (alegeai o tara si numai acolo puteai sa suni nelimitat). Nu mai stiu ce pret avea, insa in FUP zicea „maximum 10000 minute”. Deci nici politica asta nici nesimtirea nu sunt tipic romanesti. Nesimtirea e universala. Si inca ceva, nesimtitii care invoca principii ii discrediteaza in mod catastrofal pe cei care cred intr-adevar in principii.
Poate faceti rost de o lista cu retelele in care se poate vorbi in Uniunea Europeana! Ar fi de folos!
http://www.rcs-rds.ro/asistenta/tarife-apeluri-internationale
Multumesc!
Dar s-a discutat cu cei de la rcs-rds .Eu am un asemenea abonament ,vorbesc cu sotul in Germania .Cand verific cat am vb imi arata si cele nationale si internationale la un loc.Pana acum am 2098 minute nationale/internationale.Eu nu am primit un asemenea mesaj
Cand se spune nelimitat apai nelimitat sa fie .Vorba aia asa si-au atras clientii plus abonamentele la intetney,telefonie fixa,cablu etc
Vb 2098 minute la telefon… cu sotul, in nicio luna ? W T F!!!!
Lasa omul sa munceasca, ca doar de-aia e plecat in afara!
Apropo, daca vrea sa te insele, o poate face cu telefonul la ureche.. vorbind cu tine!
Pe site rcs rds poti afla daca numarul pe care vrei sa-l apelezi e gratuit sau nu .Retele principale cum sunt Lebara in Germania si Anglia sunt gratuite si Ortel in Germania.Cel mai bine este sa verifici pe site la ei numarul .
Ce retea din Romania va ofera 3000 minute pe international cu 5 euro? Normal ar fi sa nu se fi ajuns la acest comunicat dar nesimtirea in aceasta tara este enorma. Persoanelor”nesimtite” carora nu le convine sa-si rezilieze contractul si sa se mute in alta retea.
mai oameni buni ,aici nu este vb daca consumi sau nu cele 3000 de min ,daca este sau nu pretul abonamentului mic sau mare ,eu va intreb daca aveti imprumut de la o banca ,si-ti spune ca ai dobande de 1% cand iei contractul ,si dupa il face 20% ti se pare ok?aici este vorba de corectitudine.
prin impunerea celor 3000 de minute vor sa se protejeze legal de indivizii care fac terminare de minute, cred ca sunt extrem de putini clienti care chiar pot vorbi mai mult de 3000 de minute pe international.
Din pacate stiu un individ care se lauda ca vorbeste cu orele in strainatate. Mai rau e ca toti cocalarii din blocul lui au un singur abonament nelimitat de la RDS de pe care apeleaza „pretenasii” de pe sub podurile din Italia si Spania. De timp nu duc lipsa, in afara de a manca seminte si a bea bere la PET in fata blocului (pana acum cateva zile) restul timpului nu cred ca fac ceva util…
Asa ca e destul de posibil sa se acumuleze peste 3000 de minute international, limita mai mult decat rezonabila la acest pret si din care eu nu consum mai mult de 10%.
Mie mi se pare perfect normal sa limiteze. 3000 de minute, asta rezulta in peste o ora si jumatate pe zi. Sincer ce mama dracu poti sa vorbesti peste 1,5 ore pe zi international?
Ce țară de cacao. Pe lângă că RDS își încalcă contractul, mai are și susținători. Dacă eram în occident, nelimitat era nelimitat, nu 3000 de minute.
De ce nu fugi in occident sa te vad ce abonament gasesti acolo cu 3000 minute internationale la 5 Euro. Sa ne spui si noua cand il gasesti.
Eu sunt In spania si vodafone sp iti face un contract de voce de 30 de euro si spun ca e nelimitat. Dar după câteva săpături rezulta ca sunt doar 6000 minute după care te taxează la minut. Asta pt a nu folosi telefoanele pe post de stație emisie receptie
Corect!! Pe alții îi mustra grija cum poți vb o ora jumate pe zi..poate am și mama și iubiți și sora în tarile calde și de asta m am bucurat de abonament..un contract e un contract trebuie îndeplinite condițiile cum au fost puse la început. .Nu e vb de nesimțire aici
Am vb circa 1200 minute luna asta.in SUA, Austria,Franta si retele nationale.si abonamentul nelimitat l-am facut separat de cablu,internet,telefon fix.asta deoarece contractul pentru aceste servicii este facut pe numele tatului meu.Deci platesc pentru abonament 10 E. Si in acest caz sunt foarte multumit.Am luat si telefon de la ei in rate fara dobanda.Stii de la inceput toate costurile. Nu inteleg cum pot vb unele persoane 3000-4000 minute intr.o luna in afara si invoca nelimitat… am fost abonat si la ceilalti operatori si plateam cateva zeci de centi pentru un minut in afara. Imi aduc aminte ca o factura acum 4 ani imi venise in jur de 900 lei datorita convorbirilor in afara.
Oferta Digi pentru planul de abonament ‘nelimitat’ e mai mult decât generoasă, ținând cont de limitările puse pe traficul de date în roaming național și limitarea de minute internaționale. Nici eu nu cred că există nelimitat dar, schimbarea regulilor în timpul derulării unui contract nu mi se par deloc fair – play. Se poate crea un precedent periculos, Digi sau alt operator să lanseze un oarecare abonament și să schimbe regulile mult mai dezavantajos pentru client deoarece în cazul Optim Nelimitat nici o instituție a statului nu a avut nimic de spus.
Magaria cu nelimitat a fost o chestie negandita a celor de la marketing… sau a departamentului care a fatat ideea de nelimitat limitat.
Nu puteau sa zica pe fata : 1500 sau X minute internationale? Macar asa se stia o treaba… si la banii astia tot ar fi avut clienti portati. Bine… poate nu asa de multi, dar cred ca tot aveau.
Pana la urma a iesit o magarie tipic romaneasca.
Tu o numesti magarie romaneasca. Cei de la marketing nu s-au gindit sa specifice 3000 de minute pentru ca s-au gindit ca mai exista un pic de bun simt in tara asta Dar se pare ca este pe cale de disparitie. DA ai dreptate nesimtirea in romania este o ” magarie tipic romaneasca”.
Tu ala care imi spui sa-l las pe sot sa munceasca ,de unde dracu ai scos-o cu inselatul si ca am vb doar cu el? Noi avem copii care le este dor de tatal lor ,vb ei mai vb si eu de problemele casei etc.Plus ca nu vb doar in Germania ,am rude prieteni in Spania,Italia,Anglia. Am 2098 natinoale/internationale vorbite dar nu-ti dau explicatii tie cat vorbesc .Doar spuneam ca in mesajul care imi parvine cu cate minute am vorbit nu-mi spune cate internationale ci la un loc si nationale .
Cei care spuneti ca „ce va trebuie mai mult de 3000 de minute” ,pai cum naiba sa nu sari in sus odata ce s-a facut reclama pe tv si sa inteleg mincinoasa ,semnez un contract pe care trebuie sa-l respect 2 ani si cei de la Digi sa nu-l respecte.
Dar daca eu as consuma doar 100 de minute si i-as instiinta ca eu nu vreau sa platesc decat 50 centi ca am consumat putin ,ei ce mi-ar zice „cucoana contractul e contract si trebuie sa-l respecti „nu? Pai atunci de ce naiba mai facem contracte si le semnam ?
Azi am primit si eu mesajul de la ei si le-am raspuns ca ii voi reclama la OPC pentru modificarea clauzelor contractuale fara acordul meu si a unei clauze abuzive.
Si toti astia care comentati ce poti vb uite ca unii au ce vb.Poate sunt care au afaceri sau poate la inceput de afacere,poate o ruda moare in strainatate ,se imbolnaveste ,vb cu doctori sau ai pe cineva bolnav si vrei sa-l tratezi in strainatate etc ,nu conteaza daca vorbesti sau nu cele 3000 de minute ,conteaza ca au facut reclama ,s-a semnat un contract etc.Hai sa facem contracte si sa le incalcam cum vrem noi ,numai la noi in tara se poate intampla asa ceva .
Adela, sincer imi este mila de tine!
„semnez un contract pe care trebuie sa-l respect 2 ani si cei de la Digi sa nu-l respecte.” – acum ai posibilitatea sa reziliezi contractul fara costuri suplimentare, nu te tine nimeni fortat, hai reziliaza-l sa te vad ce alta oferta asemanatoare gasesti. Punem pariu ca nu-l reziliezi? Sunt convins ca te dai zmeoaica aici pe forum in anonimat 😛
„le-am raspuns ca ii voi reclama la OPC pentru modificarea clauzelor contractuale fara acordul meu si a unei clauze abuzive.” – tu ai senzatia ca nu mai poate RDS ca ii reclami tu la OPC, or sa-ti bage in fata chestia cu rezilierea si pa-pa, out din retea, sa te vad dupa daca mai stai la vrajeala cu barbatu’ 2000 de minute la 4-5 euro 😛
„Poate sunt care au afaceri sau poate la inceput de afacere” – Contractele pt persoane juridice sunt diferite fata de cele pt persoane fizice. Spre ex. mergi si incheie contract pe persoana juridica pt internet la rds sau la orice alt provider sa vezi cum platesti triplul pretului pe care il plateste o persoana juridica. Si asta este valabila la orice fel de contracte, nu numai telecomunicatii. Faptul ca tu desfasori activitati economice dar ai luat ab. pe persoana fizica si-l rupi in 2 datorita afacerii, se cheama ca ai inselat compania si esti necinstit.
Corect.
„tu ai senzatia ca nu mai poate RDS ca ii reclami tu la OPC”
Inseamna ca tie ti se pare normal sa nu respecte autoritatile statului.
„Sunt convins ca te dai zmeoaica aici pe forum in anonimat :P”
Tu ti-ai dat datele complete, nu asa ca Adela.
Vad ca esti de la RDS, ca altfel nu vad cum de ii sustii cu atata ardoare. Tie ti se pare normal ca RDS sa nu respecte un contract.
Nu e vorba ca nu e abonament OK si cu 3000 de minute. Si cu 2000 ar fi la banii astia. Problema e modul RDS de abordare. Asa cum acum 1-2 ani au scos programele Discovery din grila, fara sa intrebe macar daca as fi dispus sa platesc extra pt. ele sau nu. Pur si simplu asa au avut chef.
„Vad ca esti de la RDS, ca altfel nu vad cum de ii sustii cu atata ardoare” – nu sunt frate de la RDS, dar recunosc ca am o slabiciune pt ei, chiar am toata admiratia pt acestia. Probabil esti mai pustan si n-ai de unde sa stii, dar RDS:
1. Au scazut pretul la serviciile CATV. Au intrat pe piata acum mult timp si au impus un pret mai mic la cablu TV. Au fost primii care au bagat televiziunea digitala si primele posturi HD, pt cine stia unde sa caute 😛
2. Au fortat scaderea preturilor la internet fix cat si limitarile de trafic. La inceputul anilor 2000 aveam o retea de cartier si pana sa vina RDS-ul cu abonamentul de 9 Euro (sau dolari, nu mai tin minte exact) nelimitat, plateam 50 Euro pentru un internet de tot rahatul la alt ISP. Dupa asta, reteaua s-a spart deoarece ab. de 9 euro de la rds era prea avantajos ca sa mai renteze sa stam intr-o retea, asa ca ne-am facut fiecare in parte aceste abonamente.
3. Datorita lor avem cel mai vitezoman internet de pe planeta, suntem in topul vitezei la internet din lume, undeva pe printre primele locuri. Mergi in alte tari, chiar si cele occidentale si daca tu-mi gasesti internet atat de bun la asa pret ca la rds, eu promit ca ma fac calugaresc.
4.Acum, cu abonamentul asta de 4/5 euro cu 3000 de minute internationale , o sa forteze preturile in jos pt ceilalti operatori „premium”.
5 euro = 22,5 lei pe luna. daca iesi intr-o seara cu prietenii la un bar, cheltui mai mult de atat, dar banuiesc ca multi ies mult mai des in oras decat o seara pe luna. Pentru ce atata gargara ca n-are nelimitat si are doar 3000 de minute la pretul asta? Sincer, sunteti penibili!
Te-a înșelat ăla ca-l stiu
Sunt 3000 de minute internaționale (adică 50 ore/lună), nu minute naționale
Nu cred ca trebuie sa plangem de mila RDS-ul.
Nu i-a obligat nimeni sa faca acest lucru.
Contractele sunt contracte si trebuiesc onorate indiferent de pierderi.
E absolut clar ca este o masura abuziva atat cea cu suspendarea cat si cea cu renuntarea fortata.
Eu cand am incercat sa modific un abonament mi s-a spus ca nu se poate face schimbarea decat la o valoare „superioara”
Cum ar fi sa le zic ca eu nu consum prea mult si sa le cer sa imi schimbe abonamentul la o valoare mult mai mica, iar daca nu sunt de acord sa rezilieze contractul?
Sau daca intre timp pretul abonamentul scade sau primeste optiuni mai multe sa le cer sa beneficiez de noile conditii?
Or sa imi rada in nas.
Insa cu vreo 6 luni inainte de expirarea contractului te suna si iti mai dau niste firimituri in plus doar doar sa prelungesti contractul cu inca 2 ani.
Am cunoscut prieteni care din neatentie au depasit limita de 500 MB la internet si le-a venit o factura umflata de vreo 500-1000 Euro.
In schimb atunci cand depasesti 30-50 Euro pe convorbiri imediat te suna, restrictioneaza sau iti cere garantie.
De ce? Pentru ca traficul de internet implica costuri infime spre deosebire de apeluri, iar in cazul in care nu platesti practic nu au nici o pierdere.
Eu sunt satul pana in gat de „abuzurile” lor, de calitatea proasta a serviciilor, de internetul cu lingurita si de masurile abuzive ale contractelor.
Practic ei au numai drepturi si noi numai obligatii
P.S. Nu am nici un abonament nelimitat la RDS, ci la Vodafone, iar in viitorul apropiat o sa ma orientez catre prepay.
la rds nu platesti daca depasesti X GB. Asta este diferenta!
Si semnalul indoor 😀
Corect ați spus cu internetul..Dacă depășești nu te anunță nimeni și te trezești ca plătești câte 100€în plus la tel..
Oameni buni cine a zis ca nu ii ajunge 3000 minute? Cine a zis ca i se pare mult 5 euro pt 3000 minute sau mai putin? Ideea e alta si nu se pricepe. Cine a zis ca serviciile rds sunt scumpe? Dar…sa ne comportam si sa cerem ”tratament special” sau sa-l incurajam
Apai cu asa conationali care sustin minciuna ,cum dracu sa mai mearga ceva in tara asta.Astai romanul minte ,inseala etc.
Nu ma dau zmeoaica ci chiar fac plangere si chiar ii dau in judecata .Nu e prima plangere si dare in judecata ,am mai facut si castigat cu banca la un credit cand au schimbat clauzele si am cadtigat. Daca asa procedam nu ne resectam contractele ,eu de ce sa mi-l respect .Am luat tv ,telefoane de la ei si clar nu le mai platesc ca uite asa am eu chef .Si sa-mi rezilieze contractul .:))))
@xtz adica datele complete ???? Nu ca Adela???? Explica
In fine nu mai fac polemica aici ca sunt multi de la rcs-rds :))))
O sa vada ei daca fac sau nu reclamatie .
Desperate housewife cu prea mult timp liber?
Mie daca-mi behaia nevasta 2000 de minute pe luna la telefon, ii faceam vant de mult, sincer, no offense! Vorba lunga, saracia omului
Prietene xtz,tu esti mult prea limitat in gandire ca sa intelegi ca aici nu se discuta de moralitate,ci de un contract mincinos ,punct.Si eu sunt abonat la cablu si Net la RCS-RDS,dar tu vorbesti prostii cat tine de mari!
Contract pe care sunt convins ca majoritatea de aici nu l-a citit.
Cu ocazia asta o sa fac si reclama proasta pe FB si o sa trimit o nota la televiziuni .
Eu am convins multi prieteni si cunostinte sa treaca la rcs-rds .
Am vrut sa zic ca macar dvs v-ati dat numele, nu ca xtz, care afirma ca va ascundeti in spatele anonimatului….
foarte bine… ttebuie sa ne desteptam. macar uni dintre noi …. caci retarzi astia cu: sa moarca capra vecinului sunt multi
Am inteles .
Cred ca in Romania toti operatori ar trebui sa puna o limita. A devenit o nesimtire vorbaria lunga si fara rost la telefon. Ai nu ai ce vorbi, important e sa consumi minutele, nu ?
Mai bine ar face ceva util, decat sa-si etaleze telefoanele pe strada, palavragind fara rost. Nu vedeti la ordinea zilei, fetite fara valoare, cu telefoane de ultima generatie, vorbind continuu la telefon?
Pentru mine a devenit enervant, cand vad persoane mergand pe strada cu telefonul la vedere, numai sa vada ceilalti ce valoare are telefonul, nu si persoana. Nu mai au timp nici sa-si schimbe chiloteii, pentru ca raman minute neconsumate.
Toti au, dar alti oameni cumpara abonamente de 15 euro si alti oameni cumpara abonamente de 4 euro.
Am primit si eu un astfel de mesaj de la RDS. Ceea ce insa nu imi este clar.. se refera la 3000 minute internationale pe mobil /luna, nu? eu nu am depasit niciodata acest prag, insa cumulate in 4-5 luni, cred ca am atins numarul.
Baieti, aici se discuta mai multe lucruri diferite, care nu se exclud, dar nici nu se suprapun.
In primul rand multi spun ca este nesimtire, indecenta, sau cum o mai fi, sa vorbesti peste 3000 / 5000 etc minute pe luna, in general sau in strainatate. Fiecare are nevoia lui, si masura proprie. Daca eu nu vorbesc decat 300 min pe luna, cu ce ma deranjeaza ca altul vorbeste cate 10-15 ore pe zi (adica 18 000 – 27 000 minute pe luna)? Treaba lui. Mi se pare normal? Prin prisma mea nu. Poate nici lui nu i se pare normal sa vb doar 300… El le vorbeste, el le plateste, pe mine nu ma implica. Treaba lui din ce traieste si ce face cu timpul sau.
In al doilea rand, este adevarat ca abonamentele din discutie sunt foarte bune, la pretul pe care il au si la ce ofera. Si cu 3000 tot bune raman. Si cu 2000 sau 1500 internationale tot bune ar fi. Si chiar daca ar scadea si nationalele, tot bune ar ramane.
Dar asa ajungem la punctul al treilea, cel mai important acum. Schimbarea pe care o face RDS la contractele in desfasurare! Care este practic ilegala. La fel cum a fost pana acum si limitarea nespecificata. Daca abonamentele sunt bune, asta inseamna ca trebuie sa-i iertam de orice magarie? Eu daca as fi fost abonat, as fi putut sa-mi modific contractul, si sa le spun ca daca nu le convine sa ma rezilieze fara penalitati? Nu. Atunci ei de ce sa aiba acest drept? Pot eventual sa discute cu clientul, si numai daca acesta este de acord, sa modifice. Sau sa plateasca si ei despagubiri.
Asa orice contract poate fi modificat din mers? Sa zicem ca stai cu chirie. Si dopa 2 luni proprietarul iti mai aduce o persoana in apartament. Si-ti spune ca daca nu-ti convine, poti sa pleci. E ok? La fel au facut si fac si bancile. Si cand li se permite, scapa basma curata. Faci depozit pe 1 an la o banca, pe baza dobanzii promise de 10%. Dupa care peste 3 luni o schimba la 1%. E ok?
Alexandru D, in principiu ai dreptate. Nu e prima oara cand RDS face nefacute 🙂 Dar sa nu uitam ca si abonamentul nelimitat al celor de la Cosmote, cel de 15 euro, are de fapt….limitari, cauta pe internet, fac la fel ca RDS, deci de ce uram doar RDS pt asta?
Adica era previzibila chestia asta, cat putea rds-ul sa mearga in pierdere, avand in vedere pretul abonamentului, ca unii nesimtiti sa doarma cu telefonul al ureche? Da, ati auzit bine, RDS-ul cel mai probabil merge in pierdere sau in cel mai bun caz au profit marginal de pe seama acestor abonamente, iar daca voi cei care vorbiti in nesimtire la telefon nu intelegeti acest lucru, la incheierea contractului s-ar putea sa nu mai vedeti asemenea abonamente in oferta acestora. Dupa care o sa strigati pe forumuri cum ca rds sunt nesimtiti ca au scos aceste abonamente din oferta, dar de fapt vinovati sunt tot cei care abuzeaza de serviciu.
Cum vedeti situatia urmatoare: te hotarasti sa iei optim nelimitat si pentru a beneficia de reducere iti faci si abonament la tv si internet fix. faci astfel 3 contracte la DIGI si platesti 5 euro pentru mobil (cu un umar portat desigur) care te va ajuta sa vorbesti nelimitat national si international. Dupa o luna cei de la DIGI hotarasc sa limiteze nelimitatul la X minute pe luna si te anunta ca daca nu iti place asta poti renunta la abonamet. Este normal ca DIGI sa faca asta? pai tot deranjul meu, renunta la ceilalti furnizori de cablu si internet fix, porteaza numarul… ca la final daca nu accept ca ei sa modifice contractul dupa bunul plac sa plec din retea… su cu cele doua abonamente ramase ce fac? ce fac cu tv si internet de la ei pe care le-am facut tocmai pentru a beneficia de mobil la pret de 5 euro?
Ideea nu e de cat vorbesti, de faptul ca ai 3000 sau 5000 de munite nationale sau internationale. Ideea este ca noi ca si clienti avem dreptul de a plati la tmp, de a nu comenta si daca se poate dreptul de a nu folosi serviciile pentru ca ei sa nu superte costuri. Oare cand vom scapa de reclamele mincinoase si de lumea asta limitata in gandire ce a tras tara in jos atata timp. Oameni buni, in ’89 s-a murit pentru ca noi acum sa avem drepturi, comunismul a trecut iar voi ati ramas prinsi in doua lumi.
Si acum va las sa ma criticati si sa ma injurati, puteti arunca si cu pietre.
PS: detin digi mobil optim melimitat si am vorbit 0 (ZERO) minute internationale ins ama deranjeaza prostia.
„Asa orice contract poate fi modificat din mers?”
Da. Ei ,si toate firmele de genul, sunt acoperiti. Pot sa faca asta cu conditia sa te lese sa reziliezi contractul fara nicio taxa in termen de 30 de zile de la insintare.
Prea multe modificari contractuale in ultima vreme. Sincer!
Oameni buni, am rugamintea la voi sa cititi, sa va documentati inainte de arunca cu pietre. Daca va uitati cu atentie pe google, exista urmatorul material:
Informare publica Ancom referitor la ofertele „nelimitate”:
Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații atrage atenția utilizatorilor care dețin sau achiziționează servicii de telefonie și internet în cadrul unor oferte prezentate ca având beneficii „nelimitate” că operatorii telecom pot impune limite de utilizare a minutelor, SMS-urilor sau datelor prevăzute în oferte, depășirea acestora putând conduce la restricționarea accesului la serviciile respective sau chiar la costuri suplimentare.
Este bine ca utilizatorii să știe că ofertele operatorilor telecom promovate ca având beneficii „nelimitate” conțin, adesea, restricții sau condiții de utilizare, cu scopul de a preveni fraudele sau utilizarea abuzivă a serviciilor de voce sau date comercializate de furnizori. Operatorii sunt obligați să includă informații despre eventualele restricții aplicabile în contractele încheiate cu utilizatorii finali, atât în cazul abonamentelor, cât și în cazul cartelelor preplătite.
De exemplu, pentru a reduce riscul fraudelor, operatorii pot restricționa sau întrerupe accesul la serviciul de telefonie în cazul utilizatorilor care depășesc un consum lunar considerat ca fiind rezonabil, detaliat contractual prin anumite praguri (de exemplu, apeluri lunare de peste 5.000 de minute). De asemenea, operatorii pot limita beneficiile contractuale în situațiile în care traficul lunar de voce efectuat în afara rețelei are valori mult mai mari față de traficul de voce primit din afara rețelei, sau pot reduce vitezele de transfer al datelor după consumarea unei anumite cantități de trafic de date (de exemplu, 5 GB).
În plus, pentru a evita utilizarea abuzivă, operatorii pot specifica în contract faptul că serviciile oferite nu pot fi folosite decât pentru nevoile proprii ale utilizatorilor și nu pentru testarea de echipamente, recomercializarea serviciului către terți ori folosirea unor sisteme automate pentru expedierea de SMS-uri în masă, efectuarea de apeluri sau transferul de date cu scopul obținerii de profit în cadrul unei activități comerciale.
În situațiile în care utilizatorii nu respectă condițiile contractuale, furnizorii pot suspenda sau restricționa serviciile oferite, de exemplu prin blocarea inițierii apelurilor până la finalul lunii de facturare (cu excepția apelurilor de urgență), pot rezilia unilateral contractele în vigoare sau pot aplica penalități ori solicita despăgubiri din partea clienților.
ANCOM îi sfătuiește pe utilizatori să parcurgă cu atenție condițiile contractuale la achiziționarea unor servicii de telefonie și internet cu beneficii nelimitate, pentru a evita astfel de situații generate de necunoașterea restricțiilor de utilizare. În cazul în care constată că operatorul de la care au achiziționat aceste servicii nu i-a informat în scris cu privire la eventualele restricții aplicabile beneficiilor nelimitate, pot sesiza ANCOM
Dupa ce ati citit acest material, cei nemultumiti de clauzele contractuale „modificate” de catre cei de la RDS ar trebui sa se gandeasca de doua ori, daca societatea in care traim e vinovata sau daca noi insine suntem vinovati de faptul ca abuzam de servicii si mai mult de faptul ca nu respectam pretul platit pentru serviciile oferite. Ne place sa ne comparam cu cei din afara dar uitam sa aruncam o privire a felului in care gandim. Cu alte cuvinte..suntem excitati de dorinta de a face scandal.
Bai nene,voi nu intelegeti ca nu are nimic de a face aici dorinta de a a face scandal sau moralitatea?! De ce sunteti asa limitati in gandire nu pot sa imi explic!?Explicatiile tale de mai sus sunt egale cu zero si plictisitoare.
Aici este vorba ca o firma a lansat un serviciu mincinos,este exact ce a facut RCS-RDS!Orice explicatie ulterioara este pe principiul „cine se scuza se acuza”!
In rest avem parte de multa vorbarie inutila in acest context,propagata de trolli gen xtz.
Xtz esti un mare magar , fai nesimtiti pe parintii tai ,pe neamurile tale .Nu faci aici decat sa jignesti si pupi in cur sefii tai de la rcs rds .Sustii inselatoria si minciuna .
Iti dai cu parerea despre mine sau altii ce fac cu minutele ,ba ca am timp liber ,ba ca imi verific barbatul sa nu ma insele .Din nesimtiti nu ne scoti .Cine dracu te-a facut pe tine avocatul rcs-rds-ului ????
Daca nu ai fi de la ei nu ai jigni si ai sustine asa sus si tare o minciuna si inselatorie .
Ce ma intereseaza ca ei au gresit din punct de vedere managerial ,dar nu au gresit deloc asta a fost intentia de la inceput de a insela si mintii.
Numai te da barosan cu internetul de la rcs rds ,nu e meritul lor ,a fost cumparat internetul.
Ok am inteles du-te frate si pupai in dos pana le albesti cururile .
ASTA E ROMANIA OAMENI BUNI ,PLINA DE HOTI ,EXCROCI ,SARLATANI.SI MAI AU SI IMBECILI DE SUSTINATORI CARE ISI PUPA SEFII IN DOS.
Asa fac si cand ajung in strainatate ,pana nu-si mananca conationalul ,nu se lasa.
XTZ ai mult timp liber in creier tu .Brrrr cu asemenea specimene de oameni .Nu ti s-au albit buzele de atata pupat?????:))))
1. vad ca te simti vizata de apelativul „nesimtit”, e bine, ia fa o recapitulare la comentarii sa vezi cati spun acelasi lucru ca si mine.
2. aia cu verificarea barbatului tau n-am zis-o eu, ci altcineva, mai verifica odata. Nu suntem unul si acelasi 😛
3. „Numai te da barosan cu internetul de la rcs rds ,nu e meritul lor ,a fost cumparat internetul.” – tu te vezi ce ineptii ajungi sa scrii? Dar al cui este meritul. Probabil in mintea ta crezi ca este meritul tau.
4. Nu lucrez la RDS, lucrez pt mine si numai pt mine, nu am sef. N-am absolut nicio legatura cu rds-ul. Doar ii admir, am scris mai sus motivele.
5. Da, am mult timp liber, dar imi permit material sa frec menta.
Eu cred ca se discutiile s-au aprins prea mult si nu se ia in calcul esenta.
Sincer, realitatea e foarte simpla:
1 – in general modificarea clauzelor unui contract se face cu acordul ambelor parti
2 – in cazul in care una din parti nu e de acord exista 2 optiuni:
a – se continua contractul in conditiile initiale
b – se reziliaza contractul cu plata unei despagubiri de catre operator
3 – Despagubirea in general este prevazuta in contract de catre operator in cazul in care clintul reziliaza contractul sau nu isi indeplineste obligatiile: suma fixa 100-200 Euro sau contravaloarea abonamentului pana la sfarsitul perioadei contractuale
Eu cred ca aceleasi conditii pot fi aplicate si in cazul in care RDS nu isi indeplineste obligatiile contractuale.
Eu daca as fi client RDS le-as trimite o notificare in legatura cu acest lucru si daca in termen de 30 de zile nu se ia o decizie favorabila: continuarea in conditiile initiale sau plata unei despagubiri, as face o sesizare la ANPC.
In cazul in care totusi nici asa nu se rezolva nu imi ramane decat sa ii dau in judecata.
Poate asa inteleg si ei ca contract e contract.
„In cazul in care totusi nici asa nu se rezolva nu imi ramane decat sa ii dau in judecata.”
Pentru 22,5 lei pe luna tu vrei sa dai in judecata RDS? As spune ca este penibilitate dusa la extrem si infantilitate din partea celor care ar face acest demers. Adica pana la verdict cheltui cateva zeci de milioane cu avocatii plus timp prin instante pentru atat maruntis? Se vede treaba ca unii oameni au prea mult timp de pierdut, aviz amatorilor gen Adela.
hold your horses! acu’ ca e Iohannis president lucrurile or sa se-ndrepte, nu va mai certati ca or sa scoata toti abonamente gratis si ne vor amorti mainile pe telefoane…
Maximum sarcasm detected! 🙂
@xtz: E clar ca esti de-al lor, las-o balta nu mai pierde timpul ca nu crede nimeni balivernele tale.
Se vede ca ai citit superficial posturile si te-a repezit ca taurul …
Sa te lamuresc un pic, citez: „Eu daca as fi client RDS”
Deci nu sunt client si nu am nici o legatura, pur si simplu judec logic pe baza unor ipoteze si trag niste concluzii fara a fi afectat in vreun fel.
Ca sa fie clar: sunt client Vodafone Red 29 si nu sunt multumit de serviciile lor, dar sunt legat prin contract pe care sunt obligat sa il respect inca 6 luni, dar la sfarsit o sa ma mut la alt operator.
Daca tu preferi sa te calce in picioare cineva si consideri ca nu trebuie sa te agiti pentru ca e o suma mica atunci e treba ta.
Tu si ceilalti 90% (mai mult sau mai putin) sunteti cauza pentru care Romania merge asa prost.
„Pentru 22,5 lei pe luna tu vrei sa dai in judecata RDS?”
Da, i-as da in judecata si pentru 1 leu daca e nevoie.
E vorba de un principiu, dar nu pot sa am pretentii de la tine
Repet, nu am absolut nici-o legatura cu RDS, ai curaj sa pui pariu cu mine? Ne intalnim frumos si-ti demonstrez cu acte ca imi castig painea din cu totul alte domenii decat telecomunicatiile.
„E vorba de un principiu, dar nu pot sa am pretentii de la tine” – despre ce principii vorbesti? Si eu am principii , iar unul dintre ele este sa nu o dau in nesimtire, indiferent de situatie. Asa m-au educat parintii mei.
PS:citeste comentariu lui @anonimous de mai sus cu comunicatul ancom referitor la abuzurile unor utilizatori.
bv. pertinent
Se vede ca domnul xtz e pus numai pe vorbit aiurea..nu gândește. .nu înțelege despre ce se discuta aici:)))
@xtz
Strict referitor la intrebarea daca RDS a incalcat conditiile contractuale limitand convorbirile internationale gratuite la 3000 min, care este parerea ta, xtz? A incalcat RDS contractul sau nu?
Raspunde doar la aceasta intrebare, fara nicio alta aluzie sau divagatie.
Esti prea pretentios,individul nu poate raspunde strict la aceasta intrebare,dupa cum posteaza e dintre cei care are capul mic si ii joaca si mintea lejer! 🙂
si indiferent de contractul pe care il ai, e trecuta acolo o clauza care zice ca ei pot sa modifice orice vor muschii lor in abonentul contractat fara ca tu, clientul, sa poti sa faci ceva.
E foarte posibil dar este o clauza abuziva atat timp cat aceasta se aplica doar in favoarea lor. In mod normal intr-o tara civilizata lucrurile astea nu ar fi existat.
insfarsit cineva a citit contractul, respect!
sunteti constienti ca exista skype pe care il folosesti tot cu netu tau nelimitat sau viber sau orice altceva chiar vorbesti 50 de ore international?
Chiar existau oameni care treceau de 3000 de minute/ luna / international? Dumnezeule , ce distrusi. Ce faceati tzatelor in mai mult de 1,5 ore/ zi la telefon doar international , ii povesteai filmul la capsunar? Daca tot erati asa mari disperati si cu telefon lipit de ureche nu mai bine foloseati Skype?
Rromanul tot rroman, si ne mai miram ca ne fac strainii tigani. Voi cred ca faceti parte din cei care la „all you can eat” si all-inclusive merg si baga in ei pana crapa sa nu cumva sa lase ceva.
Ii dai la rroman o coaja de pita iti ia toata painea si iti cere si cornuri. Asta ne e neamul de rahat …d-aia suntem unde suntem. jegul europei.
Stau doar si ma intreb: acum doua luni parca, acelasi RDS le-a adus acelorasi clienti nemultumiti o modificare contractuala – reducerea abonamentului nelimitat de la 5 euro la 4 euro.
Oare toti acesti oameni au fost si atunci la fel de nemultumiti? Personal, nu stiu sa fi auzit huiduieli la acea „nesimtire” de reducere a abonamentului (implicit modificarea contractului).
Asa ca, despre ce vorbim?
Good one. 🙂
Eu cred ca lumea nu intelege esenta.
Atunci cand s-a facut contractul clientul si RDS-ul si-au asumat niste drepturi si obligatii pe o perioada de timp (1 sau 2 ani)
Daca clientul nu e multumit de calitatea serviciilor (semnal slab, intreruperi convorbiri etc) sau orice alta nemultumire nu poate sa faca nimic si trebuie sa continue contractul.
Daca RDS-ul vrea poate sa faca ce vrea (inclusiv sa iti restrictioneze sau sa iti inchida abonamentul) si daca nu iti convine poti intrerupe contractul in termen de 30 de zile.
Parerea mea este ca oferta respectiva a fost facuta in cunostinta de cauza si ca cele 2 notificari legate de modificarile contractuale (internet roaming si apeluri internationale) nu sunt decat inceputul.
Practic ei au mers pe ideea ca daca ceva merge prost pot limita pierderile prin modificari contractuale fara a pierde decat o mica parte din clienti.
Plus ca daca in termen de 30 de zile nu ai nimic de obiectat inseamna ca accepti noile conditii, lucru care se intampla in 99% din cazuri din diverse motive:
– nu am timp sa ma ocup si de asta
– am uitat
– nu am dat importanta
– nu am citit notificarea
– era in junk/spam
– lasa ca merge si asa
– etc
Psihologia maselor este o tehnica des utilizata atat de marile corporatii cat si de politicieni cu mare succes.
NU EXISTA NIMIC GRATUIT SI NELIMITAT (poate doar aerul respirat … deocamdata, ca si apa e pe bani)
Pt xtz …..frate sti sa joci fotbal? Banuiesc ca da. Atunci poate arbitrul considera ca echipa ta a dat prea multe goluri si ca sa nu fiti nesimtiti scoate jumate de echipa afara asa pierzi meciul si ramai cu buza umflata asa ca ceilalti de aici. In rest despre nesimtire….NO COMMENT!!!!
@xtz – nu am nicio treaba cu nimeni si nicimacar cu RCS-RDS
Din cate vad tu pui problema si un pic moral, si un pic financiar si un pic principial s.a.m.d.
In principiu iti dau 100% dreptate. Asa este, la banii astia – 5 euro cu 3000 minute internationale nu gasesti contraoferta.
Probabil ca sunt persoane (eu nu le consider nesimtite) de buna credinta pentru care cuvantul nelimitat inseamna chiar nelimitat. Ca asa a fost oferta – Optim Nelimitat – si asa au incheiat contractul.
Din punct de vedere contractual le dau lor 100% dreptate. Au incheiat un contract in care se scrie despre niste convorbiri nelimitate care fie vorba intre noi asa trebuie sa fie: nelimitate.
Dar sa vedem de ce a aparut aceasta notificare.
Dupa parerea mea (nu consider ca este infailibila) cred ca cineva de la marketing RCS-RDS ori are idei bune si le aplica prost, ori are idei proaste si apoi le aplica bine.
Hhmmm ciudat nu-i asa!?!
Probabil ca marketingul RCS-RDS practica un stil de munca pompieristic ce s-ar traduce „Noi muncim nu gandim si ce stricam noi reparam”.
S-au aruncat cu oferta nelimitat si s-au trezit ca sunt unii conationali care chiar se folosesc prevederile contractuale de a vorbi nelimitat.
Intre timp cei de la productie/comercial au facut niste calcule de rentabilitate si au ajuns la concluzia ca daca vor sa aibe plus cand trag linile atunci musai trebuie pusa o limita o frana de 3000 min/internat. – asa cum foarte bine ai intuit.
De asemenea suntem toti de acord ca niste conditii contractuale incheiate trebuiesc respectate, ca sa stim clar ce drepturi si obligatii au partile contractante.
De aici si felul in care a fost conceputa si transmisa notificarea prin SMS.
Nu v-a dat de gandit?
Uite ei zic ca minutele internationale sunt limitate la 3000, iar daca nu-ti convine ai in 30 zile de la notificare ca sa reziliezi contractul. Deja ei recunosc ca e o problema cu contractul incheiat si pe care nu-l mai pot sustine.
Asadar nu raman de cat 2 variante.
1. Varianta ta, adica te multumesti si cu cele 3000 de min.internat ca nu mai gasesti o alta contraoferta
2. Varianta actionarii in justitie pentru respectarea clauzelor contractuale, cel mai bine formarea unui grup de abonati care sa deschida un proces unde pe langa obligarea respectarii clauzelor contractuale sa ceara si despagubiri morale asa mai piparate ca sa se stie pe viitor ca nu e ca-n copilarie cand te supara-i iti luai jucarile si plecai acasa.
Nu este vorba daca vorbesti sau nu cele 3000 de minute ci de faptul ca suntem pacaliti de aceasta firma. Contractul ar trebui respectat. Si cei care veniti cu injurii si va credeti si occidentali……… nu am cuvinte!!!!!
OAMENI BUNI NU ESTE VORBA DE CELE 3000 DE MIN SAU DE ALCEVA MAREA PROBLEMA ESTE CA NE LESAM CALCATI IN PICIOARE ESTE UN CONTRACT CARE TREBUIE RESPECTAT HAI SA MERGEM CAREVA DE CAPUL NOSTRU SA REZILIEM UN CONTRACT CU EI SI SA VEDETI CA VA PUN LA PLATA O SA ZICA BA E PE 2 ANI PLATESTI SI GATA CA SI NESIMTIRE UNOR ROMINI ESTE PE MASURA NIMIC DE COMENTAT DAR NU ESTE NORMAL SA SCHIMBE EI UN CONTRACT CUM VOR SI NOI SA TACEM CA ESTE CEL MAI AVANTAJOS DE PE PIATA NIMIK DE COMENTAT DAR LAU FACUT EI NU NOI ASEA CUM FIECARE DINTRE NOI IL PLATIM SI NE RESPECTAM OBLIGATILE CONTRACTUALE LA FEL AR TREBUI SA FACA SI EI MAR INTERESA DACA EXISTA UN PRECEDENT PT CESTIA ASTA
TOTI SE PLANG CA AU FOST INSELATI. CA NELIMITAT E DE FAPT „DOAR3000” DE MINUTE SI CA NUMAI IN ROMANIA SE POATE INTAMPLA. NU E ADEVARAT. IN 2012 IN GERMANIA PE CARTELA LEBARA ERA LA FEL…NELIMITAT. DE FAPT ERAU EXACT 3000 DE MIIINUTE ,CU TOATE RECLAMELE LOR DE NELIMITAT IN ROMANIA. ASYA DOAR PENTRU A PRECIZA CA SI IN ALTE TARI SE IMPUN RESTRICTII.3000 DE MINUTE E MAI MULT DECAT OK PT A SUNA INTERNATIONAL,ASTA DACA MAI SI MUNCESTI SI AI O FAMILIE.
D_lor,nu doriti sa donam minutele noastre disponibile celor saraci !!!!! Cu duhul ?Cand s_au lasat furati de politicieni 25 de ani, unde aveau principiile?
Nu este corect sa schimbi regulile jocului in timpul derularii lui, astfel unii dintre noi poate nu ar mai fi participat la el .Eu nu vorbesc international , iar cand am primit acest mesaj m-am simtit initial norocoasa ca nu ma aflu printre cei afectati , dar , mai apoi am realizat ca lucrurile nu stau chiar asha. Si eu am avut mari probleme cu reteaua , in propria casa nu am semnal deloc, foarte putin pe vodafone, si cand am facut sesizare mi-au spus initial ca din cauza reliefului, de parca stau in Groapa Marianelor , si apoi ca poate din cauza arhitecturii casei , ete na! casa de bca , si , mai apoi, ca sunt probleme care se vor remedia in decurs de 5-6 luni ,Ha!Si am intrebat daca eu nu platesc abonament 5-6 luni, si a zis ca nu se pune problema , adica daca vreau sa vb la tel sau sa intru pe net sa ma duc afara sau sa stau pe wc ca doar acolo am semnal! Dar astea sunt doar vorbe…
Numai zmei pe aici 🙂
Fac pariu ca nici unul dintre suparatii pe RDS nu a reziliat contractul! 3000 minute internationale/mobil/luna !!!! Si daca erau cumulate nationale cu internationale erau de ajuns.
Hai,nu mai fiti ipocriti 🙂
Normal ca nu l-am reziliat 😀
Pentru ca nici nu am contract cu ei, daca as fi avut l-as fi reziliat
E o chestiune de principiu, lucru pe care multa lume nu il intelege si aplica principiul: „lasa ca merge si asa”
Si cei mari profita de mentalitatea noastra.
Prin tarile civilizate daca faci asa ceva poti sa pierzi nu numai clientii noi din categoria respectiva de abonament, dar si din vechii clienti care percep aceasta masura ca pe o instabilitate si nesiguranta.
Ba chiar mai mult o sa te ocoleasca si clientii potentiali si te poti alege si cu o amenda usturatoare de ordinul milioanelor de euro/dolari ca in cazul AT&T dat in judecata de FTC (cum ar fi ANPC-ul la noi)
L-ai fi reziliat si te mutai la alt operator unde plateai de cel putin 3-4 ori pretul asta pentru minute si net mai putin,asa-i?
Tu vorbesti vreo 500 de minute/luna si te incadrai oricum,dar ,din orgoliu,te mutai undeva unde platesti vreo 15-20 euro/luna? Eu numesc asta ipocrizie,dar e doar parerea mea 🙂
Exact, parerea ta.
Unii au principii, altii nu.
Am de 2 zile abonament la Optim Nelimitat. V-am citit postarile. Azi am sunat la DigiMobil *777 sa intreb ce-i cu roamingul national si la cate minute pot vorbi pe zi asa> Raspunsul a fost ca este nelimitat dar sa nu fac abuzuri ca se restrictioneaza apelurile. Pai si cate minute pot vorbi ca sa nu patesc asta?-am intrebat. Domnisorica nu a vrut/stiut sa zica clar, asa ca a ramas in coada de peste. La fel pt depasirea celor 3000 min. international se restrictioneaza apelurile internationale, insa poti vorbi national.
am si eu o rugaminte…am digi optim nelimitat si am 3000 de min in europa pe mobil in retelele principale?…ma ajuta cineva sau sa ma indrume unde imi arata care sunt retelele principale de telefonie mobila?
O noua oferta va intra pe piața la telefonie nelimitat tot cu abonamentul 0 și mai mult abonații care vor încheia contractul vor primi cate 20 de lei pe abonament lunar de la companie
PS pt cei nemulțumiți se vor da 100 de lei lunar
Ce setari specifice sunt pentru apeluri internationale la Digi ? Pana sa devina activa portarea unui numar am putut vorbi cu un numar de Germania .. Dupa aceea nu se mai poate – pur si simplu nu se realzeaza conexiunea !
Salut, am si eu o problema mi-am portat numarul de telefon si nu mai primesc notificarile de la facebook, stie cineva care-i problema ?
Cred ca ma tenteaza si pe mine oferta si cred ca am sa-i bag pe unde au esit pe cei de la Telecom, ca me-au umplut telefonu de mesaje comerciale. O sara buna.
Vreau sa fac o clarificare:
+Ai 3000 de minute internationale pe luna, urmand sa iti blocheze doar apelurile internationale, nu toata cartela.
+Deoarece este o incalcare contractuala din partea lor poti renunta si apela la un alt operator oricand, e metoda lor de „fairplay”, care mi se pare ok,
Limitarea e logica, pentru ca unii ar cumpara pentru firma lor un abonament dinasta si 100 de angajati l-ar folosi ca centrala telefonica in scopul firmei si ar vorbi 24 din 24 in strainatate. 3000 min luna = 100 min pe zi = o ore si jumate pe zi. Daca nu esti multumit, nu ai incotro platesti dublu , triplu la concurente. sau iti ei 2 cartele si ai 6000 minute. Si nelimitatele de la voda/telekom/orange au limitare la 3000 min.
+La pretul asta, contorizand internetul, telefonia nationala si internationala, e cea mai buna ofera servicii/pret, asa ca nu ar trebui sa ai ce comenta la un asemenea raport. Mai mult ei iti zic, nu iti convine poti opri abonamentul oricand.
Dute spre exemplu la vodafone si zi ca ai o nemultumire si ca vrei sa reziliezi contractul cu ei, vezi ce patesti. Au servcii mai bune pentru ca platesti si mult pe abonamente, dar cand vrei sa fugi de la ei, e nasol si greu.