Site icon Arena IT

DirectX 12 scade consumul electric

Cand Microsoft a prezentat viitorul lor API DirectX 12 la inceputul acestui an, a promis un spor de performanta de aproximativ 50% fata de actualul DirectX 11, prin inlaturarea abstractizarii excesive de acum. Astfel resursele nu ar mai fi irosite, fiind puse la lucru intr-un scop constructiv. O reteta folosita si de AMD la al sau Mantle.

Dar Microsoft s-a gandit ca uneori performanta oferita azi prin DirectX 11 este suficienta. Si ar putea sa conserve excesul de resurse in anumite situatii, sa priveasca lucrurile in sens invers. Mai exact, in lumea mobila, in loc sa caute un spor de performanta de 50% care oricum nu ar fi resimtit, DirectX 12 poate ajuta la scaderea consumului electric, imbunatatind autonomia.

Deci daca limitarea ar fi data de GPU, CPU-ul degrevat de abstractizare ar consuma mai putin, eficienta electrica putand creste si ea cu 50%. Aceste cifre vor fi insa verificate abia in 2015, cand DirectX 12 va ajunge pe piata. Pana atunci trebuie sa ne multumim cu declaratiile celor de la Microsoft.

Exit mobile version