Site icon Arena IT

Disney+ a pierdut 4 milioane de abonati in cel mai recent trimestru incheiat

Dupa ultima ecranizare Pinocchio, Peter Pan & Wendy, feedback-ul negativ la trailerul pentru The Little Mermaid si „oboseala” la care a ajuns franciza Marvel nici nu ma mira.

Disney+, serviciul de streaming al gigantului Disney nu are cea mai buna perioada cand vine vorba de numarul de abonati, dar directorul executiv Bob Iger a declarat ca nu e nici un motiv de ingrijorare incat per total gigantul a avut un trimestru cu 13% mai profitabil comparat cu aceiasi perioada a anului trecut.

Momentan, in SUA sunt oferite doua tipuri de abonamente – unul cu reclame pentru 8$ pe luna si unul fara reclame cu 11$ pe luna. Acelasi director executiv considera ca abonamentul fara reclame este la ora actuala prea ieftin si ca trebuie majorat ca sa reflecte calitatea materialelor prezente.

De asemenea, pana la finalul anului, pe piata din SUA, platformele Disney+ si Hulu vor fi unite, dar vor continua sa fie disponibile si separat. Ramane de vazut daca aceasta miscare va avea vreun beneficiu pentru utilizatori.

[sursa]

Exit mobile version