Comand de la eMAG de mai bine de 4 ani. Chiar daca unele produse sunt mai scumpe la ei, am siguranta ca pot face retur fara probleme. Nu cum fac alte magazine care iti ofera dreptul de retur, dar cand ajungi la magazin iti invoca n si n motive ca nu se poate. Totusi, am observat ca de la un timp eMAG-ul a inceput sa se miste mai greu.
Sa va explic putin care-i treaba cu stocurile la ei. Unele produse se pot afla in Showroom si le poti ridica personal daca vrei asta. Daca locuiesti in zona iti este mai comod. Mai sunt produse aflate in depozitul lor, deci nu le poti primi in aceeasi zi. Totusi, a doua zi ajung la tine. Si mai sunt produse pe stoc, dar nici in showroom si nici in depozit. Ci la furnizor. Asta implica cateva drumuri in plus. Produsul pleaca de la furnizor, ajunge in depozitul eMAG, iar de acolo la tine.
Despre produsele din Marketplace nu mai discut. Acolo e nebunie curata. Aproape ca fiecare face ce vrea acolo iar eu ma feresc de treaba asta.
Legat de ceea ce am spus mai sus, pana acum un an de zile totul a decurs normal. Produsele ajungeau la mine a doua zi. Dar de la un timp nu mai este deloc asa. Si din pacate nu sunt singurul care intampina astfel de probleme.
Am comandat cateva produse care erau disponibile in showroom-ul din Cringasi, dar pentru ca nu aveam cum sa ajung acolo am preferat metoda prin curier. Desi in contul meu aparea ca voi primi coletul a doua zi, acest lucru nu s-a intamplat. Am primit coletul dupa 4 zile, iar data din contul meu se tot schimba.
Din pacate nu sunt singurul care a patit asta si nu mi s-a intamplat doar o data. Ce se intampla oare? Nu mai fac fata curierii? eMAG-ul este depasit de numarul mare de comenzi?
In ultima vreme au aparut informatii cum ca eMAG-ul va avea propria firma de curierat. Voi ce spuneti?
Confirm si eu pentru cele mai recente 2 comenzi. Am comandat produse aflate pe stoc si a durat 4 zile lucratoare ca sa plece din depozitul lor spre mine. Data estimata de livrare se modifica de la o zi la alta si cand am sunat mi s-a spus ca, desi un produs este pe stoc, conteaza in ce depozit al lor este – baliverne. Prima scuza oferita a fost ca sunt aglomerati – am demontat imediat dand exemplu unei cunostinte care a comandat dupa mine si a primit inaintea mea. Banuiesc ca aleg sa amane unele livrari, in special cele pentru care s-a incasat cu card contravaloarea. Livreaza probabil mai repede comenzile cu ramburs. E doar o banuiala.
Eu am comandat cu ramburs asa ca banuiala nu functioneaza.
Comanda lansata pe 23.05 cu produs de la furnizor. livrare anuntata in 3 zile. Nici pana azi nu a ajuns si mai era si un produs care am vrut sa-l fac cadou….. Comandat acela produs la PCGaraj pe 28.04 sosit dupa 27 ore. No coment.
Pai suntem in 16.05.Ai descoperit masina timpului?
Sorry, a fost în 23.04 istețule. Acum cred că ai ieșit din ceață.
Glumeam omule,nu te ambala asa.
Emag la fel ca toate magazinele lucreaza cu serviceurile producatorilor. Normal ca timpul de rezolvare al diferitelor garantii difera in functie de seriozitate sau de gradul de ocupare al serviceului la care ajunge produsul…
Nu m-am ambalat dar ne legam de toate detaliile, credeam ca m-am facut inteles. Asa se intampla cand scrii pe telefon, mai gresesti…
Dacă scriai de pe calculator nu greșeai……
Personal nu am întâmpinat probleme de întârziere privind livrarea produselor comandate…..sigur , ce se va întâmpla pe viitor rămâne de văzut..
Intradevar nu mai e ce a fost !
Sunt din Arad si in anii trecuti comandam la ora 19:00 si a doua zi primeam coletul !
In decembrie 2016 au batut recordul am avut un colet ce a ajuns dupa o luna de zile !Cateodata e mai bine sa dai un ban in plus si sa faci o plimbare la magazin.
Sper sa isi reglementeze problemele…firmele de curierat sau chiar Emag daca isi fac firma lor de curierat.
Nu ma deranjeaza sa astept atat timp cat stiu asta de la bun inceput. Mi se pare aberat sa-ti spuna „data estimata de livrare [peste 2 zile]” in momentul in care faci comanda propriu-zisa si apoi, de indata ce comanda este preluata, sa te trezesti ca cele 2 zile estimative se transforma intr-o saptamana.
Ma rog, la 48 de ore de la plasarea comenzii, statusul ei este in continuare „plata acceptata.”
Ghinion, presupun.
Eu am comandat 3 produse și au venit după 3 4 zile! Unul și stricat! Din ce citisem pe net am înțeles ca intenționează sa facă ei un serviciu al lor de curierat gen! Și cu taxe parca dacă vrei coletul a doua zi pana intr o ora anume/)
[…] Am comandat cateva produse care erau disponibile in showroom-ul din Cringasi, dar pentru ca nu aveam cum sa ajung acolo am preferat metoda prin curier. Desi in contul meu aparea ca voi primi coletul a doua zi, acest lucru nu s-a intamplat. Am primit coletul dupa 4 zile, iar data din contul meu se tot schimba.[…]
Exact asta patim toti;
Iti spune „poti ridica produsul MAINE din showroom sau prin curier a 2-a zi”
Nu, iti ajunge dupa 4-5 zile la tine acasa, si fii atent;
LA FEL daca alegi sa il iei din showroom.
Sa nu cumva sa fie zvonurile adevarate ca isi baga coada Amazon pe la emag…..
(nu de parca ar fi ceva rau)
Comand des de la emag. Si eu am observat intarzierile din ultimul timp. Foarte rar, aproape deloc nu am mai primit de pe o zi pe alta, de obicei 4,5 zile , ceea ce mi se pare mult. Garajul a ramas cu livrari rapide, am primit tot a doua zi ultimele 3-4 comenzi.
Propun sa schimbam numele magazinului in eSLOWmag.
La mine intarzie comenzile de mult timp. Am stat in Buzau si ajungeau in 2 -4 zile, acum stau in Cluj si ajung in cel putin 3 zile insa am avut un caz in care a durat o saptamana si asta nu de Black Friday cand dureaza cel putin doua saptamani livrarea. Problema nu este la curier pentru ca de la alte magazine ajung ok. Am comandat la evoMAG si produsul a fost in stoc furnizor si a ajuns la mine in mai putin de doua zile. eSLOWmag au devenit mult prea mari si asta li-sa urcat la cap. Poate ca ar trebui sa incepem sa ii mai evitam.
Și la mine la fel, am comandat un storcător vineri și nici acum nu a ajuns. Prima data au zis ca sunt ocupați și a doua oara au zis ca nu sunt curieri sa îmi livreze produsele. Sunt total nemulțumit.
N am avut probleme.
Ultimele 3 comenzi au fost dezastru. Cea mai recenta comanda a fost pentru S8 – precomanda de fapt. Scria frumos pe site ca daca e comandat inainte de 19 aprilie, voi primi telefonul cu 8 zile inainte de lansarea oficiala ( care era pe 28 aprilie ) 28 -8 = 20 aprilie.
Pun precomanda pe 19 inainte de ora 13:00 cu gandul ca va ajunge pe 20 aprilie. Ma uit pe site – scrie ca ajunge pe 25 aprilie – marti . Am anulat comanda pe 20 aprilie si undeva intre orele 15-16 am depus comanda la evoMag. Vineri, 21 aprilie ora 9:57 dimineata m-a sunat Fan Curier-ul ca au ajuns cu telefonul. Pe scurt, nu mai prea comand de la eMag, doar daca efectiv nu am de ales.
in ultimele 2 luni am avut 2 comenzi… una direct Emag, cealalta de la alt furnizor. Ambele au ajuns in 2 zile, deci nici o problema. E adevarat ca nu au fost de valori mari (desi nu cred ca are neaparat importanta)
Emag a ajuns un fel de aliexpress. Toata lumea isi vinde produsele prin emag de aici si intarzierile la livrare. Intradevar cred ca trebuie indeplinite niste conditii stricte dar tot aliexpress imi vine in minte cand ma uit la vanzatorii articolelor de pe site
E clar ca pierd clienti tot mai multi …
Pierd pe naiba;
Du-te la pisiGaraj sa-ti spuna ca nu poate returna banii la produs pentru ca nu livrat prin curier, ci ridicat manual din magazin.
Eu zic asta pentru ca tocmai am returnat un G403 la ei si s-a luat ala de mine ca „Asta este o exceptie sa stiti, nu o sa se mai repete”
Pa-si-la-gara.
Defapt e a 2-a oara cand returnez un produs la ei si ultima oara era sa ma iau la bataie cu ala de la retur, aceiasi poveste „e ultima oara”
Si asta pentru ca pisiGaraj-ul este cumparat de eMAG, ca inainte n-aveai deloc sanse cu retur la ei.
Daca vrei sport-extrem ~du-te la magazine precum VEXIO, forIT, MarketOnline etc sa vezi acolo scandal, se lasa cu blesteme si jale…
@SIlver, asta se intampla si la Media Galaxy/Altex. Daca cumperi din magazin, nu mai ai drept de retur, ca sa beneficiezi de dreptul de retur, conform legislatiei, se poate doar la cumpararea din magazinele online. Am patit si eu sa cumpar din Altex un mouse de 300 ron si cu toate ca erau banere prin tot magazinul ca ai drept 30 de zile sa te razgandesti, cand am intrebat la casa daca pot aduce mouse-ul retur in cazul in care nu-mi place/nu mi se potriveste pe mana/etc, casiera s-a schimbat la fata si l-a chemat pe un baiat care a inceput sa ma ia la rost ca de ce as vrea retur daca cumpar mouse-ul, ca nu prea e ok sa fac retur, ca daca am vazut produsul in ambalaj ce nevoie mai am de teste sau alte prostii. Bineinteles ca am refuzat sa-l mai cumpar din magazinul offline si l-am comandat din magazinul lor online, asta apropo de practici stupide. Dar ce m-a deranjat cel mai mult este ca ei afiseaza banere in magazinele offline cum ca e ok sa returnezi produsul in 30 de zile, dar nicaieri nu specifica ca asta se intampla doar daca ai cumparat la comanda online, deci induc clientii in eroare grav.
Mai sa stii ca am returnat acum ~5 zile un Razer DeathAdder ELITE la Media Galaxy;
Rezervare ONLINE dar ridicat din magazin;
S-a uitat un pic urat la mine femeia, si nu i-a convenit ca aveam factura ~ m-a luat de sus cu „Dar ce are mouse-ul?”
N-aveam eu timp sa ii explic ca click-urile sunt foarte sensibile/moi si dreapta e mai moale decat stanga, in fine, si i-am zis simplu „e prea mare doamna, nu ma pot obijnuii cu el”
– 2 Zile mai tarziu am returnat un ASUS ROG Gladius la ALTEX (vulcan), dupa o zi de folosinta, la fel cu comanda online si ridicare din magazin;
(si era si desfacut de mine ~SHH!)
S-a uitat baiatu la el „ce are?” si eu la fel ca la Razer „e prea mare domne”
O sa razi, mi-a scris pe bon „OK RETUR” si sa ma duc cu el la casa.
Serios !
La casa ma intreaba „dar colegu a luat deja mouseul ?” deci iti dai seama ce puteam sa fac :DDDD
Acum cateva luni ALTEX a schimbat politica de retur si au adaugat 31zile no-matter-what;
Dar eu si inainte cu ei n-am avut probleme.
Tot ce trebuie sa faci este sa CERI FACTURA PERSOANA FIZICA.
@Silver, eu nu l-am comandat online, m-am dus in magazin, l-am vazut, mi-a convenit pretul si am vrut sa-l iau. Ia incearca sa faci asta, sa-l cumperi direct din magazin fara comanda prealabila online sa vezi daca ti-l mai schimba… eu unul n-am riscat cand am vazut cum incearca angajatul magazinului sa ma duca cu zaharelul.
Sa stii ca nu are vreo importanta daca este sau nu comandat sau ridicat fara comanda;
Angajatul ala a spus asta doar ca sa te descurajeze sa il mai cumperi cand te-a vazut ca „ai vrea sa il returnezi in caz de ceva”
Si eu am cumparat niste casti Steelseries H9 de la ei fara rezervare si l-am intrebat „Care este politica de retur” si el mi-a raspuns „31 de zile banii inapoi”
https://altex.ro/regulament-campanie-retur-in-31-zile/
Si daca citim ce ne intereseaza aici aflam ca, da, asta este situatia, cel putin pe hartie:
[…]
La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica , rezidenta in Romania, cu varsta de peste 18 ani, care a achizitionat produse din magazinele Altex sau de pe http://www.altex-punct-ro […]
Dar asta este interesant:
[…] Se accepta maxim returul a 3 (trei) produse in cursul unui an calendaristic, pentru fiecare client. […]
Si foarte bine de stiut 🙂
Aceeasi problema am avuto si eu. dupa o saptamana in care am asteptat am anulat comanda
Am comanda data pe 10 mai 2017, 23:40 si imi apare Data estimata de livrare:17 mai 2017 – 18 mai 2017
Intervalul orar:09:00 – 18:00, initial 15-16 mai. Toate produsele erau pe stoc. Si daca nu ma gaseste Fan-ul acasa face ca trenu’, ca nu poate iesi din sector 2 strazi. Si ultima comanda a intarziat de Calarasiul e departe tare.
@Silver
Altex nu au politică de resigilate. Dacă tu te duci să returnezi un produs, cei de la Altex il vând ca nou, nu zic viitorului client că e resigilat.
Deci să nu-i ridicăm în slăvi, că nici ei nu-s de preferat.
Ah nu nu, Doamne fereste, nu ii ridic in slavi pe cineva ca ALTEX, am avut cu ei „divergente” in trecut, garantii pe 6 luni etc etc.
Am patit odata sau de 2 ori in viata mea cu resigilate, si de atunci intotdeauna specific clar si cu voce tare : SA FIE SIGILAT DE LA PRODUCATOR!
Ma uit de 15 mii de ori sa vad daca sigilul ala este lipit cum trebuie si nu „re-lipit”.
Dar fii atent aici faza, sa razi:
Am trimis un Fnatic FLICK G1 in service la eMAG, ei l-au trimis la service autorizat, mi-au inlocuit mouse-ul si mi-au trimis unul inapoi desigilat, pare sa nu fie folosit sub nici-o forma, dar sigilul era „re-lipit” se vedea clar;
Click-ul stanga e… mush dar tare (daca are vre-o logica) deci de asta a fost returnat instant;
Am sunat, am facut scandal, acuma vine curier-ul sa mi-l ridice sa-l duca inapoi la service.
Dar nu-i nimic, ca trec alea 15 zile sa vezi ce ii #@$t pe cei de la eMAG 🙂
Daca eMAG face d’astea, ce pretentii sa ai de la cineva ca ALTEX.
Ultimele 2 comenzi mi-au ajuns la timp.Asta era acum o săptămînă.
Deci sa inteleg ca evomag sunt cei mai ok in momentul de fata? N-am mai comandat nimic in ultimul timp, dar am cumparat multe chestii de pe emag si n-am avut probleme.. Doar niste casti Sony mici de cam 130 lei, una din ele se auzea foarte incet. Mi le-au inlocuit(dupa 14 zile, termenul limita era de 15 desi tot ce trebuiau sa faca era sa constate ca sunt stricate si sa trimita altele), si in cutia noua aveam si niste certificate de garantie care in prima nu erau, desi ar fi trebuit.
Pei cum poti sa zici ca sunt cei mai okay ?
Pei ti le-a inlocuit INTENTIONAT in 14 zile sa nu mai faci asta.
15 zile fiind maximum si puteai sa-ti ceri banii inapoi, si ei stiu asta, in ultima zi ti le-a inlocuit ~ ti-a rupt @!#la intentionat.
Bine ca ne-ai spus, e bine de stiu.
Mai rau, a bagat si taxa suplimentara, pt cine sta la tara, am evitat sa mai cumpar de la ei dupa ce au pus taxa. De comenzi, aceasi problema am avut si eu, dupa 4 zile, fata de 24 de ore cum ajungeau inainte.
La fel și eu, de când au băgat taxa nu mai comand de la ei și am facut-o de la Altex, spre surprinderea mea se misca mai repede Altex-ul ca acum un an
Am renuntat la ei dupa 3 ani din cauza ca au bagat taxa suplimentara la transport, asta daca nu stai la oras si comenzi livrate dupa 4 zile. Inainte ajungeau in 24 de ore, fara taxa suplimentara.
Eu nu am intalnit magazin online sau ofline in Romania ,serios si care sa-si respectele angajamentele asumate de ai sau obligatiile legiilor.Situatia este foarte clara in momentul de fata cat timp agentiile ce ar trebuii sa protejeze clientii si cetatenii de abuzuri(OPC ,oficiul pentru pacalirea clientilor de ex. ) nu isi fac datoria atunci puteti voi sa va plangeti cat vreti ca nu o sa rezolvati nimic.De exemplu eu am avut o discutie cu un comisar ANPC platit cu un salariu generos de catre statul roman adica noi contribuabilii,si care timp de 30 de zile nici nu a studiat dosarul depus de mine la ei asa cum prevedea legea ,iar in momentul in care am demonstrat cu legea in mana ca eu am perfectat dreptate ,replica doamnei comisar ANPC a fost „De cand un client contrazice un Comisar OPC ? ” .Asa ca oameni buni puteti sa voi sa faceti ce vreti, sa spuneti ce vreti despre diferite firme ca va raciti gura degeaba,daca sunteti simple persoane in statul roman si nu sunteti ceva comisari de politie,agenti SRI,parlamentari,Directori pe la Gaz,sau curent,primari, atunci o sa o luati in buba cu toate problemele si plangerile voastre indiferent de cata dreptate va ofera Legea Statului Roman,in cazul vostru legea si drepturile clientului sunt nule.Eu am luat tepe de la Orange,Mediagalaxy,Emag,F64,Depanero si probabil lista va continua.
La Emag e ceva de genul ! Comenzile se organizeaza spre livrare in functie de mai multe criterii intre care cel mai important este nivelul clientului in baza lor de date ! De exemplu eu am mai multe conturi la ei de prin 2011 incepand ! Pe conturile pe care am comandat in timp de cateva zeci de mii de lei comanda pleaca in cateva ore ! Dar daca fac o comanda pt acelasi produs pe un cont mai nou si cu una sau doar doua comenzi automat sistemul ma poate estima la comanda dupa 3-5 zile – asta se intampla deoarece au imens de multi clienti ! Am testat practic comanand acelasi produs pe 3 conturi de-ale mele diferite ! Unul a sosit a doua zi altul dupa 2 zile iar cel de al treilea dupa 6 zile de la comanda ! Bineinteles conturile erau diferite ca vechime si valoare comenzi ! Pe vreo 3 conturi tot sunt VIP de vreo 2 ani si acolo pleaca in aceasi zi comanda indiferent de valoare ! Acum ma refer strict la produsele aflate pe stoc !
Tare sunt curios de ce ar avea cineva mai multe conturi pe un site de cumparaturi online. Ai mai multe societati comerciale in administrare?
Confirm și eu. Livrează foarte greu de cele mai multe ori. Atât livrare cu curier cât și în showroom. În ultima vreme am comandat doar lucruri care nu era urgente, dar deloc urgente :). M-am fript de Crăciun când nu a venit coletul deloc. Săptămâna trecută am mai comandat, au întârziat doua zile..
Eu in general comand la Emag decat cand sunt oferte foarte bune (adica foarte rar sau de BF), asa ca nu ma afecteaza. Plus ca la ei garantia este externalizata catre Depanero, un mare minus din punctul meu de vedere.
Prefer PCGarage in schimb care se misca foarte bine si sunt seriosi (sper sa nu-i strice Emag).
Mi se pare haioasa situatia curenta cu livrarile insa in contextul in care s-a schimbat legislatia pentru comenzile din China sub 10EURO care acum nu mai trec prin vama si vin direct la oficiul postal de care faci parte sau chiar direct la usa. Ultimele 5 comenzi date in China mi-au venit in 2 saptamani sau mai putin. Ajung produse mai repede din China decat din Crangasi mai nou se pare… 🙂
Am comandat pe data de 17.05.2017 la ora 3 dimineata. La ora 6 dimineata coletul era in frum spre punctul de livrare Baneasa (am zis fara curier, ca sa nu stau dupa el sau sa ajunga dupa nu stiu cate zile). Azi 19 mai 2017 tot astept coletul sa ajunga la punctul de livrare Baneasa.
Am comandat si de prin tara si au ajuns comenzile in 24 de ore, indiferent de firma de curietat.
Pana si la o comanda din China, de la plecarea coletului si predarea la usa a durat 30 de ore.
Au luat.o razna uneori si cu preturile
emag s-a prostit rau de tot de ceva vreme, dupa ce ca au introdus taxa suplimentara pentru zonele rurale mai livreaza si greoi..comanzi azi vine peste 4-5 zile …. dai curier aproape 30lei ca sa ti-o aduca in 3-5zile…aberant
Eu am comandat o hota joia trecuta in 5 Octombrie 2017. Nici pana azi nu a ajuns la 7 zile… S-au prostit rau – au cumparat firma de curierat Sameday. In 5 am facut comanda, in 9 de-abia au predat-o curierului, in 10 a intrat in depozitul din Cluj, iar din 10 tot sun la Sameday si e haos acolo… nimeni nu stie nimic… Ma tot amana si ii tot amenint ca voi cumpara din alta parte produsul. Mi-au spus ca azi, in 12, mi-l livreaza…
Sunt client de 7 ani la emag, dar cred ca este ultima comanda. Mai sunt si altii care dau drept de retur. Angajata de la call center-ul emag zice „este decizia dumneavoastra daca vreti sa anulati comanda si sa cumparati din alta parte”… cata orientare pe client… sub orice critica. Rusine sa va fie emag, v-ati prostit, ca orice business romanesc care incepe bine si termina prost…
George R stuatia pe care eu o am cu o comanda Emag livrata in Cluj prin Sameday e identica. Si e a treia oara… Patru produse (mici ca volum) comandate din aceeasi categorie, ambalate separat fiecare cu AWB-ul lui nici dupa o saptamana nu sunt livrate. Trei produse stau in depozitul celor de la Sameday pentru ca al patrulea produs nu e pe stoc (desi i-au emis AWB). La callcenter tot aud „nu as stii sa va spun…”. Daca nu sunam dupa o saptamana ei nu imi comunicau situatia sau sa imi ofere livrarea partiala ca solutie. Comunicare ZERO cu clientii odata ce produsele platite au iesit din depozit. Acum cativa ani livrau extrem de eficient….Am anulat comanda si ma reorientez catre alte magazine pe viitor dupa 4 ani jumate de Emag si multi bani cheltuiti la ei
Eu am comandat mai multe componente pc acum doua saptamani pintre ele fiind si o sursa pc corsair care se pare ca se afla in stoc la furnizor si nici pana acum nu am primit comanda. Doua saptamani pe bune, de unde vine din china si din china ajungea mai repede.
Eu am plasat o comanda in 2015 si inca nu a venit!(Un pc)
Salutare,
Haideti sa va spun pe scurt si experienta mea legata de emag si livrarea produselor. Am inaintat comanda pentru un TV in data de 18.11 si am primit initial un termen estimativ de livrare 20-21.11, dupa care in 23.11 ei abia au transmis coletul catre firma de curierat „Sameday”(inteleg ca este o firma de curierat detinuta majoritar tot de ei) si mi-au oferit un alt termen estimativ 25-27.11. Iata ca suntem in data de 01.12 si ei inca nu au dat niciun semn. Pe site-ul emag.ro se specifica foarte clar faptul ca toate produsele comandate in perioada Black Friday se vor livra pana pe 29.11 cel mult… Asa mi-au spus si cei de la Sameday, mi-au dat toate asigurarile in aceasta privinta. Evident ca nu au ajuns. Ca o concluzie: culmea emag-ului – sa comanzi de Black Friday si sa-ti ajunga produsul de Mos Nicolae! Poate suna cliseic, dar n-am sa mai comand nimic de la ei. Sunt multe alte site-uri care ofera la preturi chiar mai mici conditii mai bune de livrare.
Numai bine!
Eu astept de 18 zile un produs destul de scump. Abia acum 7 zile a intrat in depozitul curierului. Si totusi nu a ajuns. Am telefonat si nu mi-au raspuns nici dupa 5 min la telefon si nici la sesizarea online nu au raspuns. Cred ca banuiala dumneavoastra se confirma. Mi sa mai intamplat odata la fel. Clientii care platesc in avans se pare ca au prioritate mai mica la livrare atunci cand sunt aglomerati. Probabil si pentru ca din cauza complicatiilor acestia renunta mai greu la produs. Emag sunt imbatati de glorie si devin pe zi ce trece mai nesimtiti. Sper sa apara in Romania o concurenta serioasa.
Nu-i place eMAG ai Altex.
1-3 zile livrare… si chiar se respecta.
Atata timp cat stii ce cumperi nu te certi cu ei
(sunt multi nesimtiti care cumpara aiurea si pe urma retur)
eMAG-ul a ajuns un gunoi, la inceput era bine, preturi bune si livrare rapida si retur.
Acum ai doar „retur” ca preturile sunt muult peste Altex de foarte multe ori (decat de BF) sa nu mai zic peste alte bombe de magazine (vezi VEXIO/CEL etc)
Si livrare in 5-7 zile….. in cazul in care ei zic „AJUNGE MAINE IN SHOWROOM !!!”
(si ajunge sambata, comandat de luni)
Eu am un produs comandat pe 17nov( Black Friday) si iata ca suntem in 24,dec( ajun de Craciun)…si produsul meu este ” pe drum ” ,
Am dat nenumarate telefoane la ei,dar nici un raspuns concret….
Le-am facut cateva vizite, dar aceiasi balmajeala…
Am facut reclamatie pe site, ieri am ajuns la ei si sfatul unui angajat a fost …”inca o reclamatie.”,
Cred ca am sa ajung la ANPC.
Va urez un Craciun linistit!
Sa faci ce la ANPC ?
Gandest-o putin…..
Doar pentru o secunda;
Sigur o sa iti ‘pice’ ….
Exact….
Data viitoare informeaza-te despre conditiile de livrare.
Inca astept o comanda de hard drive plasata pe 21 decembrie,.
Tu stai linistit, ca vine comanda;
Din 21 Decembrie, da, iti vine, sa nu cumva sa ii suni sa le spui ca-i ceva in neregula …
:facepalm:
Fără să intru în detaliile experienței personale (variațiuni pe tema celor deja enunțate în postările anterioare), confirm cu certitudine că AU PROBLEME cu livrarea coletelor.