Site icon Arena IT

Doar mie mi se pare ca eMAG-ul livreaza cam greu produsele?

Comand de la eMAG de mai bine de 4 ani. Chiar daca unele produse sunt mai scumpe la ei, am siguranta ca pot face retur fara probleme. Nu cum fac alte magazine care iti ofera dreptul de retur, dar cand ajungi la magazin iti invoca n si n motive ca nu se poate. Totusi, am observat ca de la un timp eMAG-ul a inceput sa se miste mai greu.

Sa va explic putin care-i treaba cu stocurile la ei. Unele produse se pot afla in Showroom si le poti ridica personal daca vrei asta. Daca locuiesti in zona iti este mai comod. Mai sunt produse aflate in depozitul lor, deci nu le poti primi in aceeasi zi. Totusi, a doua zi ajung la tine. Si mai sunt produse pe stoc, dar nici in showroom si nici in depozit. Ci la furnizor. Asta implica cateva drumuri in plus. Produsul pleaca de la furnizor, ajunge in depozitul eMAG, iar de acolo la tine.

Despre produsele din Marketplace nu mai discut. Acolo e nebunie curata. Aproape ca fiecare face ce vrea acolo iar eu ma feresc de treaba asta.

Legat de ceea ce am spus mai sus, pana acum un an de zile totul a decurs normal. Produsele ajungeau la mine a doua zi. Dar de la un timp nu mai este deloc asa. Si din pacate nu sunt singurul care intampina astfel de probleme.

Am comandat cateva produse care erau disponibile in showroom-ul din Cringasi, dar pentru ca nu aveam cum sa ajung acolo am preferat metoda prin curier. Desi in contul meu aparea ca voi primi coletul a doua zi, acest lucru nu s-a intamplat. Am primit coletul dupa 4 zile, iar data din contul meu se tot schimba.

Din pacate nu sunt singurul care a patit asta si nu mi s-a intamplat doar o data. Ce se intampla oare? Nu mai fac fata curierii? eMAG-ul este depasit de numarul mare de comenzi?

In ultima vreme au aparut informatii cum ca eMAG-ul va avea propria firma de curierat. Voi ce spuneti?

 

Exit mobile version