Site icon Arena IT

eMAG anunță detalii de ultim moment pentru Back Friday 2023: peste 2,8 milioane de oferte

Cum suntem tot mai aproape de momentul celei mai așteptate zile de cumpărături din an, eMAG aduce vești proaspete pentru toți potențialii clienți. În contextul în care unul din trei români așteaptă cu nerăbdare această zi specială pentru a achiziționa produsele dorite, eMAG se pregătește să răspundă cererii cu peste 2,8 milioane de oferte, construite în colaborare cu mii de comercianți care activează pe platforma sa. Această ofertă impresionantă este rezultatul unor negocieri îndelungate care au durat mai bine de 10 luni cu furnizorii.

Ediția a 13-a a evenimentului Black Friday promite să aducă reduceri substanțiale, în valoare totală de peste 390 de milioane de lei, la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile. Mai mult de 71% din aceste oferte sunt disponibile la cel mai atractiv preț al anului 2023.

Studiile arată o creștere a interesului consumatorilor români pentru Black Friday, cu 57% dintre aceștia declarându-și intenția de a achiziționa produse, în creștere față de anul anterior. Categoriile de produse care se bucură de cea mai mare atenție includ televizoarele (37%), produsele electrocasnice mici (37%), hainele (27%), telefoanele mobile (24%), și frigiderele (22%). Bugetul mediu planificat de consumatori pentru acest eveniment de cumpărături a crescut cu 11%, ajungând la 2.855 lei.

eMAG estimează că vânzările pentru Black Friday 2023 vor ajunge la 680 de milioane de lei, în creștere cu 36 de milioane de lei față de anul anterior.

Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții în acest an. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere, vedem acest lucru atât la nivelul intenției de cumpărare, cât și la nivelul bugetului pe care românii plănuiesc să îl aloce. (Tudor Manea, CEO Grup eMAG)

eMAG a investit peste 43 de milioane de euro în sistemele de depozitare de la locația din Joița, unde au soluții robotizate. În esență, asta s-ar traduce pentru clienți într-o sortare și o livrare mai rapidă. eMAG garantează că acest lucru va fi finalizat până pe 24 noiembrie, datorită infrastructurii easybox și serviciilor de curierat dezvoltate de Sameday.

Pentru a face cumpărăturile mai accesibile, peste 2 milioane de clienți eligibili au opțiunea de a plăti în patru rate fără dobândă și comisioane, folosind contul eMAG/My Wallet, în timp ce toți clienții eMAG beneficiază de soluții de finanțare cu până la 48 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.

Anul acest eMAG pune la dispoziție o gamă variată de oferte, care includ produse standard sau speciale:

Aveți ceva achiziții în plan?

Exit mobile version