Site icon Arena IT

eMAG Black Friday – statistici la 10 ore de la start

Black Friday la eMAG a început la 07.21, azi dimineața. După primele statistici, iată că retailerul ne oferă date noi, valabile pentru ora 17.00.

Față de anul precedent, eMAG raportează o creștere de 35% la vânzarea în rate, aproape 90% fiind dată de sumele disponibile în contul eMAG/My Wallet. Recunosc că este o opțiune interesantă și, pare-se, chiar utilă, dar eu nu prea sunt fanul creditării. Fie am banii, fie mai aștept…

În primele zece ore, clienții au comandat peste 1,8 milioane produse dintr-o gamă variată de categorii, față de 1,6 milioane anul trecut, în același interval. Clienții au profitat pe parcursul zilei de oferte și au plasat comenzi în valoare de peste 521 milioane de lei, cu 30 de milioane de lei mai mult comparativ cu ediția anterioară.

74% dintre comenzile plasate până la ora 17:00 au fost efectuate cu livrare la easybox, în localitățile în care serviciul disponibil. Mă bucur că Șagul are chiar două astfel de locații, așa că nu mă aștept la mari întârzieri la mine. Asta, mai ales că au declarat că mai bine de 75% dintre comenzi vor fi livrate în primele cinci zile după Black Friday.

În această perioadă s-au înregistrat peste 8 milioane de vizite pe platformă, iar plata cu cardul a crescut la de la 56%, cât a fost în 2021, la 62%, cel mai înalt nivel de până acum. Este posibil ca Șoșoacă și Costi Ioniță să fi avut ceva coșmarului la citirea acestor date! 😛

Pentru resellerii din eMAG Marketplace a fost de asemenea o perioadă bună: 8.700 dintre cei care au participat la eveniment au vândut mai bine de jumătate de milion de produse, în creștere cu 20% față de anul trecut.

Interesul crescut și rezultatele de până acum confirmă tendințele anului – oamenii preferă comerțul online pentru că prețurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase. Iar Black Friday rămâne cel mai așteptat moment de shopping din an, pentru care clienții alocă un buget semnificativ pentru lucrurile de care au nevoie. Am văzut anul acesta că oamenii au fost mult mai hotărâți și au știut clar ce au nevoie și au comandat, în medie, peste patru produse, a spus Tudor Manea, CEO eMAG.

 La final, vă las câteva curioziți de azi:

Dacă analizăm categoriile de produse, devem că primele patru locuri din top sunt dominate de produse IT sau electronice/electrocasnice:

La final, câteva date interesante:

Exit mobile version