Toata lumea a observat tendinta pe care eMAG o are: cea de a deveni un magazin online universal. Mai mult, atunci cand Naspers a cumparat 70% din actiuni lucrurile au devenit si mai clare. Acum magazinul se extinde si mai mult.
Ieri a avut loc o conferinta de presa prin care eMAG si-a anuntat planurile pe 2014, printre acestea se numara extinderea pe mai multe domenii. Vor vinde accesorii auto, fiind si prima categoria lansata, haine, incepand din toamna, articole sportive, lansate probabil in vara, si produse alimentare.
eMag s-a extins si se va mai extinde foarte mult si in alte tari, cum ar fi Ungaria si Bulgaria – unde au deja 60% cota de piata.
Mai multe informatii, foarte interesante, gasiti la Radu sau Victor Kapra.
poate mai reduc si din preturi la produsele noi . Promotiile sunt majoritare la cele nevandute …
Toti fac asa peste tot in romania, nu exista nicio reducere defapt, ori e produs care nu se vinde/cauta, ori expira (in cazul carrefour etc)
In afara-i altceva, in romania e tapa pe paine.
La cate reclame au pe peste tot, sigur nu o sa reduca preturile. Din contra. Trebuie recuperate si aceste investitii!
E o gluma toata reclama asta de articol pt emag. Exact ca si blackfriday la emag…
Poate spera sa-i preia amazon 🙂
Nu.
Amazon nu face un ‘asa’ business, ei nu cumpara ceva care-i ‘scump’
Ei te reduc la un nimic prin ‘undercut’ si pe urma asteapta ca tu sa te ROGI de ei sa te cumpere.
(vezi germania/hitler 192x)
mi-am luat recent placa audio si de retea de la ei din showroom si nu mi-au dat certificat de garantie pe motiv ca nu le merge imprimanta pe moment si ca oricum nu conteaza. :/
Asa este, nu conteaza. M-am dus cu mai multe produse la garantie, la ei, fara nimic la mine. Au cautat rapid in contul meu si au gasit factura si garantia aferenta.
Da, pentru ca oricum chiar daca ai ‘hartie’ ei nu ti-o iau in considerare decat daca au un database-ul lor o dovada (proof-of-purchase).
Daca faci de toate nu mai esti bun la nimic!
Ma e bine sa aiba o gama extinsa dar alimente ? o sa vanda conserver :))) sau ce ?