Sunt unul dintre acei utilizatori care n-ar mai putea trăi fără eMAG Genius. Serios acum, beneficiile sunt chiar bune pentru mine: reduceri, retur extins, livrare gratuită și, poate cel mai important, livrare rapidă. Rapidă??? Ei bine, aici e și problema.
Anul trecut am economisit cam 1000 de lei datorită Genius, deci per total am ieșit clar pe plus. Comand frecvent de pe eMAG, aproape în fiecare săptămână, iar livrarea a doua zi , fie la Easybox, fie acasă, este de departe cel mai mare avantaj. Sunt acele oferte cu mesajul „Comandă până la ora 21:00 și primești comanda mâine”, iar pentru mine contează enorm. De multe ori fac cumpărături noaptea, pe la 1:00, și mă trezesc cu produsele în aceeași zi. Super tare!
Totuși, Sameday, echipa care se ocupă de livrări, pare că mai nou sabotează experiența Genius, în special partea cu livrarea rapidă. Nu am nimic cu eMAG (din contră), dar din ce știu, tot ei dețin și Sameday, deci m-aș fi așteptat la o integrare mai bună în ecosistem.
Anul ăsta am deja vreo 5 comenzi care au întârziat cu 2-3 zile față de termenul promis. „Livrare mâine” s-a transformat în „mai vedem”, iar uneori nici poimâine nu e cu noroc. Asta strică toată ideea din spatele Genius.
Evident, am încercat să iau legătura cu eMAG și probabil ați trecut și voi prin celebrul chat automat care pare făcut special ca să nu apuci să vorbești cu un om. Răspunsul? Confirmarea întârzierii și… ridicatul din umeri virtual.
Înțeleg dacă se întâmplă o dată, mai ales în perioade aglomerate, cum sunt sărbătorile. Dar 5 întârzieri în 3 luni, la produse vândute și livrate de eMAG (de parteneri mă feresc), e deja cam mult.
Concluzia mea? Sameday trage în jos serviciul Genius. Iar dacă eMAG nu face ceva în privința asta, sincer, nu prea mai văd sensul să plătesc pentru Genius dacă nu mai livrează beneficiile promise.