Epic Games a prezentat bilanțul ultimului an, iar cifrele arată foarte bine. Platforma a reușit să atragă 194 de milioane de utilizatori în 2021, în creștere cu 34 de milioane față de 2020. Numărul de utilizatori activi a ajuns anul trecut la un nou maxim de 31.1 milioane, depășind Steam, iar în prezent este de aproximativ 13 milioane.
Clienții Epic Games au cheltuit 840 milioane de dolari pe jocuri PC, în creștere cu 20% față de anul anterior, iar jocurile publisherilor terți au fost responsabile pentru 35% din încasări. Epic Games a vândut foarte bine și în perioada sărbătorilor de iarnă, campaniile de reduceri reușind să atragă 31 milioane de clienți, în creștere cu 14% față de 2020. Cele mai importante jocuri de pe Epic Games în 2021 au fost Final Fantasy VII, Hitman 3, Grand Theft Auto V, Far Cry 6, Chivalry II, Darkest Dungeon II, Fortnite, Kena Bridge of Spirits, Rocket League și Genshin Impact.
Campania de jocuri gratuite a generat o creștere considerabilă a numărului de clienți, dar și noi recorduri de jucători activi. În total, au fost distribuite peste 765 de milioane de copii de jocuri gratuite în 2021. Epic Games a comunicat că va continua să ofere jocuri gratuite și în 2022 și că va implementa noi funcționalități cerute de utilizatori: profile pentru jucători, interfață îmbunătățită, achievements, dar și multe altele.