
Încă de la lansarea propriei platforme de distribuție digitală, Epic Games a pus în aplicare o strategie de marketing foarte agresivă. În schimbul exclusivității, dezvoltatorii plătesc comisioane mult mai mici decât pe Steam, iar utilizatorii primesc săptămânal jocuri gratuite. Până în prezent, Epic Games a oferit 73 jocuri gratuite și a reușit să atragă peste 108 milioane de utilizatori. În ciuda recepției negative din partea publicului, magazinul digital a avut încasări de peste 680 milioane dolari, iar o bună parte din cele mai așteptate titluri ale anului, cum ar fi Metro Exodus, Borderlands 3 și The Outer Worlds, au ajuns în exclusivitate pe Epic Games Store.
Revenind la jocurile oferite gratuit săptămânal, Epic Games a confirmat că promoția va continua și anul acesta. Jocurile oferite până acum au o valoare totală de 1455$ și au fost distribuite către aproximativ 200 milioane de utilizatori. Săptămâna acesta puteți adăuga gratuit în librăria de jocuri Sundered: Eldritch Edition.
Sursa: Neowin