Site icon Arena IT

RDS inca face minuni: au taiat reteaua veche cu mine conectat la ea

In ultima vreme n-am avut decat cuvinte de lauda la adresa RDS, internetul mergea bine iar daca a picat de cateva ori s-a rezolvat repede. Insa astazi dezorganizarea si haosul din compania lor si-a spus din nou cuvantul, cand m-au lasat fara internet si televiziune. 

Povestea incepea acum aproximativ un an, cand s-a dat drumul la reteaua de fibra la mine pe scara. Atunci „baietii” au vrut sa ma conecteze si pe mine, m-au rugat sa raman acasa intr-o dupamasa. Am ramas, au venit, au sesizat ca nu merge fibra la etajul meu si au plecat.

Acum vreo trei saptamani ma suna pentru a ma programa din nou pentru trecerea pe fibra, intr-o sambata dimineata. Zic bine, stau acasa din nou. Cu o zi inainte, vineri, erau niste vecini de pe etaj programati, asa ca m-am intalnit cu echipa de conectare. Mi-au spus ca nu e semnal pe etajul nostru (cum nu era nici acum un an) si ca au legat apartamentul direct la etajul inferior. Ba mai mult, au spus ca vor anunta la dispecerat problema, avand in vedere ca a doua zi urma sa fiu eu conectat.

A doua zi au venit alti baieti care au sesizat problema (evident nu stiau de ea) si mi-au spus ca n-au cum sa ma lege, ca baietii de ieri taiasera fibra ce venea pana la mine cu un etaj mai jos si trebuie trasa alta. Zic, „bine”.

Azi ma suna din nou pentru programare, pentru a treia oara. Imi spun ca vin luni de dimineata. Ok, raman din nou acasa luni. Intamplarea face ca azi eram acasa. La un moment dat aud galagie la usa mea. M-am gandit instant ca e RDS-ul si ca poate-i rog sa ma conecteze azi, sa nu mai stau luni dupa ei.

Doar ca atunci cand am iesit la usa am avut o surpriza: era RDS-ul, dar nu pentru conectari, ci pentru a taia si „recupera” reteaua veche. Le-am zis ca eu sunt conectat la ea in acest moment, a zis ca deja e prea tarziu, s-a taiat de jos tot. Am inlemnit. 🙂

Am sunat la relatii cu clientii, mi-am spus problema, foarte nervos fiind ca as putea ramane 4 zile fara internet, la care doamna de acolo imi spune: „E o avarie in zona, apare in sistem, sigur se va rezolva”. Iar eu: „Nu doamna, nu e nicio avarie, e un coleg de-al dumneavoastra care taie toata reteaua veche la care eu inca sunt conectat din vina dumneavoastra”.

In fine, le-am mai spus ca azi daca nu se rezolva sun la concurenta si schimb furnizorul la toate adresele pe care le am, ca e inadmisibil sa se intample asta. M-a asigurat ca se va rezolva… vedem cum.

Daca nu, mai deseara, caut oferte de internet fix si scriu o sesizare la ANPC. Noroc ca am o gramada de trafic de internet pe cartela Vodafone, de la portare, si pot sa-mi fac hotspot linistit.

Asadar, ce sa fie? UPC? Telekom? Orange?

Exit mobile version