Studiul a fost realizat in Statele Unite. Conform acestuia facebook a fost cel mai cautat cuvant cheie din 2011, urmat de youtube si de facebook login. Lista acestora o puteti vedea mai jos:
Urmatorul punct in studiul realizat de Hitwise a fost legat de cele mai vizitate siteuri in 2011. Supriza, nici acum google.com n-a fost pe locul 1, ci facebook.com. Google a luat locul doi si Youtube locul trei. Mai jost lista cu ei:
[Sursa: Hitwise]
Deja astept sa se termine fenomenul Facebook .O sa moara ca si myspace ,hi5,twitter si etc.
E si tu acum, dupa ce ca mai avem de-a face cu incalzirea globala mai vrei sa iasa si astia afara din casa sa ne respire aerul ? … Din partea mea le dau „like” la funerarii :)) (asta e cuvantul, nu ?)
Damn, tot nu s-a învățat lumea că poți scrie sus la adresă facebook.com. Nu e chiar necesar a se scrie în google 🙂
Din ce am fazut fb incepe sa arate a hi5. deci e pe drumul cel bun!
@Vivio Daca ai sti cati intra aici cautand http://www.arenait.net/ pe Google.
Adică pun şi slash-ul la sfârşit?! :)) Foarte tare! :))
Oricum, asta arată cât de puţin obişnuieşte lumea să-şi optimizeze activităţile. Preferă să folosească „orbeşte” acelaşi mod de navigare pe internet, fără să se gândească puţin că ar putea intra mai repede pe pagina dorită învăţând să folosească bara de adrese.
O fi şi vina noastră, a IT-iştilor, că nu ne facem suficient timp să-i „optimizăm” pe utilizatori.