Astfel, armele se strica, se blocheaza si in final explodeaza de la suprasolicitare, vehiculele se strica si trebuie reparate (personajul deschide capota si umbla la motor), iar harta este tinuta in mana. Totul este un film fluid si continuu, indiferent ce actiuni face eroul nostru. Camera nu este deloc intrerupta.
Dar Ubisoft nu se opreste aici. In Far Cry 2 nu va mai fi suficient sa culegem o trusa de primul ajutor pentru a ne vindeca. In acest joc vom vedea cum ranile usoare sunt rezolvate cu o simpla injectie, iar cele mai grave necesita scoatere gloantelor sau chiar refacerea unui membru dizlocat.
Dar cand ma uit la grafica, cu vremea variabila si toate detaliile, ma gandesc numai ce necesitati de sistem va avea acest joc. Totusi una peste alta Far Cry 1 a pierdut la capitolul poveste, nu grafica. Si sper sa lucreze si la acest aspect. Si parca imi placea mai mult atmosfera din Crysis.
Dar mai bine urmarim urmatorul trailer de prezentare: