Dupa ce Forceware 196.21 limita overclocking-ul si 196.75 ardea placa video, nVidia a lansat acum driver-ul video Forceware 197.13. Sa speram ca nu va avea probleme si cu el. Cel putin la prima vedere merita instalat, chair daca nu aduce beneficii la fel de mari ca si Catalyst 10.3.
Ca si facilitati noul Forceware 197.13 pare centrat mai mult pe GPU-urile mai vechi, de generatie GeForce 8000, iar OpenCL 1.0 este extins la aceleasi placi video. CUDA este la generatia 3.0, iar OpenGL la generatia 3.2. Si sunt suportate oficial GPU-urile GeForce GT 320, GT 330, GT 340, dar si Ion 2. Si este inclus si un driver audio, versiunea 1.0.9.1.
In plus, exista un indicator de PhysX, care ne arata nivelul de procesare de fizica existent. Si au fost create profiluri SLI pentru ultimele jocuri lansate: Assassin Creed II, Battlefield: Bad Company 2, Command and Conquer 4 Tiberium Twilight, Grand Theft Auto IV Episodes from Liberty City, Mass Effect 2, Napoleon Total War si Zombie Driver.
Iar modul SLI din Metro 2033, Supreme Commander 2, Unigine si World of Warcraf beneficiaza de optiuni avansate. Totodata, a fost introdus Ambient Occlusion in Call of Juarez Bound in Blood, Need for Speed Shift, Resident Evil 5, Ruse si Street Fighter IV. Iar Mass Effect 2 beneficiaza de anti-aliasing nou.
Performanta creste si ea, insa doar in trei jocuri. Crysis Warhead are rezultate cu 13% mai bune cu un singur GPU, si cu 30% mai bune in SLI. Tom Clancy’s Hawx isi amelioreaza comportamentul cu 13% cu un GPU, si cu 15% in SLI. Iar in Left 4 Dead vedem sporuri de 30% cu un GPU, si de 28% in SLI.
Lista completa a modificarilor aduse de Forceware 197.13 se gaseste aici, iar driver-ul poate fi descarcat de aici.
Am o placa din seria 8 [8600GT] si am sa descarc acest nou ForceWare sa vad ce stie.
Daca imi poate explica cineva ce inseamna acel „Ambient Occlusion”?!