Ambele sunt SUV-uri, una va folosi propulsia hibrida, iar a doua cea pe hidrogen. Mai exact, Ford va prezenta un reprezentant al modelului Explorer, cu Fuel Cell (motor cu hidrogen), si o versiune noua a lui Escape Hybrid.
A doua generatie de Escape Hybrid este un SUV compact, si va avea performante superioare actualei versiuni. Ca si restul automobilelor cu propulsie hibrida (in sensul sau consacrat), va avea un motor pe motorina si unul / doua motoare electrice.
Cele doua modele sunt programate sa intre pe piata din 2008. Poate pana atunci se va mai ameliora reteaua de distributie a hidrogenului, principalul impediment in folosirea acestei noi tehnologii.
Azi Ford a anuntat oficial si noul Escape. Este vorba doar de un facelift (deci aceeasi platforma), cu modificari mai mult de design. La motorizari nu s-a schimbat mai nimic.
Versiunea hibrida a primit cateva ajustari, care vizeaza trecerea intre modul electric si cel cu motorina. Motorul cu motorina dezvolta 133 cai putere, iar cel electric inca 95 de cai.