Site icon Arena IT

Google in topul celor mai puternice 10 branduri

Interbrand a finalizat ultimul studiu care avea in vedere topul celor mai puternice branduri din acest an si a lansat Best Global Brands survey. Evaluarea se bazeaza pe numerosi factori ce tin de renumele la nivel international dar si de cresterea financiara. Rezultatele au fost foarte diferite: un numar mare de companii ce se ocupa de IT, printre care Google, IMB si Nintendo, au crescut in top iar gigantii financiari, chiar si Microsoft, s-au vazut alunecand in top, spre baza.

In timp ce Coca-Cola si-a pastrat primul loc in top fiind cel mai puternic brand din lume pentru a 8-a oara consecutiv, Google a cunoscut o crestere uimitoare de 43% din 2007, sarind de la locul 20 direct pe locul 10. De asemenea IBM a crescut cu 3 procente si a doborat Microsoft-ul de pe locul 2. Restul topului infatiseaza pe locul 4 pe GE, locul 5 Nokia, urmati de Toyota, Intel, McDonalds si Disney iar pe locul 11 se afla Mercedes-Benz.

Cu toate ca si cresterea in popularitate si in cifra de afacere este ca si slabitul, cu cat esti mai departe cu atat merge mai usor, evolutia Google este explosiva. In doar un an de activitate Google a driblat 10 mari companii. Oare cand va fi Google cel mai puternic brand din lume? Sau daca nu, macar locul 2. Coca-Cola e greu de depasit, asta daca nu scoate si Google o bautura Cola care sigur va fi mai buna. In 5 ani? In 10 ani? Ramane sa vedem… Topul intreg il gasiti aici.

Exit mobile version