Daca pana acum cei care-si cumparau masini scumpe nu se uitau la consum acum lucrurile s-au schimbat nitel. Cei care-si cumpara masini scumpe sunt in continuare neinteresati de consum, chit ca are motor de 4 l, insa producatorii masinilor vor sa le faca din ce in ce mai economice. Ca si o paranteza, noul Touareg va avea si o motorizare hibrida compusa dintr-un motor pe benzina de 3l – V6 si unul electric. Vedeti?
Hyundai s-a gandit sa faca din putin si mai putin. Oricum diesel-urile consuma putin dar un diesel-electric va consuma si mai putin. Schema cuprinde un motor diesel cu o capacitate cilindrica de 1.7 l cuplat la o cutie de viteze cu 6 rapoarte. Totul va fi controlat de un ambreiaj dublu. Pe langa motorul diesel va fi prezent si unul electric care va fi alimentat de baterii lithium-polymer. Totul va duce la un consum mediu de doar 3 l / 100 KM.
Nu credem ca Hyundai va lansa i-Flow in varianta aceasta ci mai degraba motorizarea se va gasi pe un model deja aflat in productie, poate odata cu un nou facelift sau o noua versiune.