Site icon Arena IT

Hyunday i-flow, hibrid diesel-electric

Mai nou, toate firmele producatoare de automobile incearca sa se dea in spectacol lansand sisteme care de care mai eficiente si mai ecologice. Doar cei slabi vor ramane in urma fara ca macar un hibrid sa se afle in catalogul lor. Acum Hyundai anunta un nou concept ce se bucura de o motorizare hibrida diesel-electric care promite un consum mediu de 3 l de motorina la 100 km – Hyundai i-Flow.

Daca pana acum cei care-si cumparau masini scumpe nu se uitau la consum acum lucrurile s-au schimbat nitel. Cei care-si cumpara masini scumpe sunt in continuare neinteresati de consum, chit ca are motor de 4 l, insa producatorii masinilor vor sa le faca din ce in ce mai economice. Ca si o paranteza, noul Touareg va avea si o motorizare hibrida compusa dintr-un motor pe benzina de 3l – V6 si unul electric. Vedeti?

Hyundai s-a gandit sa faca din putin si mai putin. Oricum diesel-urile consuma putin dar un diesel-electric va consuma si mai putin. Schema cuprinde un motor diesel cu o capacitate cilindrica de 1.7 l cuplat la o cutie de viteze cu 6 rapoarte. Totul va fi controlat de un ambreiaj dublu. Pe langa motorul diesel va fi prezent si unul electric care va fi alimentat de baterii lithium-polymer. Totul va duce la un consum mediu de doar 3 l / 100 KM.

Nu credem ca Hyundai va lansa i-Flow in varianta aceasta ci mai degraba motorizarea se va gasi pe un model deja aflat in productie, poate odata cu un nou facelift sau o noua versiune.

Exit mobile version