Recent ne-a venit randul sa patim treaba asta, dupa 12 ani de testat produse a ajuns si la noi prin curier un telefon cu ecranul zgariat/crapat. Cum ma asteptam, Fan Courier nu isi asuma nimic.

Telefonul este un Asus Zenfone Max Pro M2, care a plecat de la Gabriel intact si a ajuns la Cristian cu cutia usor lovita si o crapatura/zgarietura pe ecran – nu ne-am dat seama exact ce este. In momentul cand a plecat de la Gabi coletul s-a verificat impreuna cu reprezentantul Fan, din pacate Cristi nu s-a gandit sa faca asta si la primire – cum nimeni nu face niciodata, nici eu.
Expeditia nu avea asigurare dar, probabil dat fiind faptul ca nu s-a verificat coletul la livrare, tot acelasi rezultat ar fi fost si daca avea: Fan Courier nu isi asuma pagubele. Si stiu ca nu putem face nimic, este in clauzele lor contractuale, insa putem sa va spunem si voua sa impachetati cu responsabilitate si sa verificati intotdeauna inainte de a lua coletul. Daca sesizati nereguli, atunci e momentul sa luati masuri. Cand ajungeti acasa e prea tarziu.
Voi ati patit sa primiti colete lovite si produse stricate prin curier? Eu am mai primit acum cativa ani un colet cu o talpa de bocanc pe el.