Indiferent de profilul de detalii grafice ales, Indiana Jones and the Great Circle menține active efectele de ray tracing, iar în lipsa unui GPU cu accelerare hardware RT jocul nici măcar nu pornește. Astfel, GPU-urile mai vechi de seriile RTX 2000 de la NVIDIA și Radeon RX 6000 de la AMD sunt incompatibile, iar ca cerințe minime pentru detalii low, rezoluție 1080p (fără upscaling) și 60 de cadre pe secundă dezvoltatorul impune un GPU NVIDIA RTX 2060 Super, Radeon RX 6600 8 GB sau Arc A580 de la Intel, un procesor Intel Core i7-10700K sau AMD Ryzen 5 3600, 16 GB RAM și 120 GB spațiu de stocare, neapărat de tip SSD.
În materie de cerințe recomandate, în vederea menținerii un framerate de 60 de cadre pe secundă la rezoluție 1440p (fără DLSS) și detalii ridicate, se cere placă video RTX 3080 Ti sau Radeon RX 7700 XT, procesor Core i7-12700K sau Ryzen 7 7700, respectiv 32 GB RAM, în timp ce pentru detalii ultra, 4K nativ și 60 fps e nevoie, conform cerințelor listate de Bethesda, de un procesor Intel Core i9-13900K sau AMD Ryzen 7 7900X și de o placă video RTX 4080 sau Radeon RX 7900 XT. De asemenea, jocul are suport și pentru path ray tracing, însă cu acest preset de fidelitate grafică cerințele devin și mai dure, minimul plecând de la RTX 4070 pentru 1080p cu DLSS și 60 fps și ajungând până la RTX 4090 în cazul rezoluției 4K cu 60 de cadre pe secundă.
Acestea fiind spuse, Indiana Jones and the Great Circle pare să fie cel mai pretențios joc de PC de până acum, având nevoie de hardware de ultimă generație chiar și pentru rezoluții și preseturi de calitate nu tocmai ridicate, însă rămâne de văzut dacă cerințele de sistem reflectă realitatea.
Via Techspot