Internetics, singurul festival din România care a fost creat pentru a premia industria online, cu tot ceea ce cuprinde ea – creatori, utilizatori, clienţi, se află anul acesta la cea de-a şaptea ediţie.
Participanţii Internetics se pot înscrie în cele trei competiţii din cadrul festivalului, creându-şi un cont pe internetics.ro şi completând formularul online.
În cadrul festivalului Internetics au loc în fiecare an trei competiţii: Web Space, Web Promo şi Web Graphic.
Anul acesta, Web Space şi-a reorganizat secţiunile de concurs, fiind o competiţie dedicată publisherilor online, prin categoriile de concurs dedicate site-urilor de informare, şi furnizorilor de servicii online, precum servicii financiare, magazine online, rezervări şi ticketing.
Advertising-ul online ÅŸi strategiile de marketing pentru online sunt jurizate ÅŸi premiate în cadrul competiÅ£iei Web Promo. Pe lângă categoria “Site-uri de promovareâ€, cea de „Advertising online†cuprinde secÅ£iunile: Bannere, E-mail marketing, Viral, Jocuri ÅŸi Campanii Interactive.
Web Graphic va premia ÅŸi anul acesta 100% design-ul site-urilor de promovare, dar ÅŸi proiectele artistice online ÅŸi site-urile experiment.
ÃŽn cadrul fiecărei categorii din toate competiÅ£iile se va acorda câte un premiu pe secÅ£iune, denumit “Internetics Iconâ€.
Pentru fiecare competiÅ£ie în parte se va acorda un premiu “Best of Showâ€, în cadrul competiÅ£iei respective. Acest premiu va fi un premiu special acordat de juriu, fără a avea la bază punctajul obÅ£inut în cadrul competiÅ£iilor.
ÃŽn cadrul competiÅ£iei Web Space, pe baza punctajului obÅ£inut în secÅ£iunile de concurs, se va decerna premiul “Publisherul Anuluiâ€.
ÃŽn ceea ce priveÅŸte Web Promo, tot pe baza punctelor acumulate în secÅ£iunile acestei competiÅ£ii, va fi desemnată “AgenÅ£ia anuluiâ€.
Internetics are ca parteneri pentru ediţia de anul acesta Asociaţia IAB România şi IAA România. Ca urmare a parteneriatului recent încheiat cu cu Asociaţia IAB România, Internetics va acorda, începând cu ediţia 2007, premiul Webvertiserul anului. Acest premiu va fi acordat de către Asociaţia IAB România şi va reprezenta un premiu special, recunoaştere a inovaţiei şi vizionarismului clienţilor în ceea ce priveşte internetul ca mediu de comunicare.