Acestea au fost rulate la rezolutia de 1920*1080 pixeli, cu MSAA la 8x. Si tot acum aflam despre cateva inovatii aduse de Kepler. In primul rand, nVidia a pus la punct un nou mod de realizare a anti aliasing-ului, mult mai putin solicitant pentru GPU. Acesta se numeste TXAA, si la primul nivel (TXAA1) ofera calitatea lui MSAA 16x, insa afecteaza performanta cat MSAA 2x.
Dar mai exista si TXAA2, ce asigura o calitate a imaginii nesperat de buna, consumand cat MSAA 4x. In al doilea rand avem acum un V-Sync adaptiv, ce estimeaza necesarul de resurse pentru a reda o scena, si incearca sa potriveasca numarul de cadre pe secunda cu refresh-ul nativ al monitorului.
Si de acum inainte vom putea conecta la fiecare placa video GTX 680 un numar de patru monitoare simultan, si 3D Vision surround nu mai are nevoie de o a doua placa video conectata in SLI. Mai multe insa, la lansarea oficiala.