Acest vehicul aduce din fata cu o motocicleta, insa se termina brusc la jumate. Se sprijina doar pe doua roti paralele, foarte apropiate, special proiectate, si gandite pentru a oferi stabilitate laterala. Si datorita unor giroscoape foarte performante si a unor sisteme robotice de ultima generatie, este capabil sa se balanseze pe aceste doua roti, si cu un om in ÅŸa.
Deci poate merge inainte, inapoi, si poate vira in orice directie, fara a pune in dificultate pilotul. Uno foloseste un motor electric, pentru a atinge viteza maxima de 64 Km/h. La asa viteze, este nevoie si de un accelerometru pentru a stabiliza neobisnuitul autovehicul de 54.4 Kg.
Si este atat de usor de manevrat, singurul lucru palpabil fiind butonul de pornit / oprit. In rest, daca vrem sa ne deplasam inainte, ne aplecam inainte pe vehicul. Acesta detecteaza schimbarea centrului de greutate cu ajutorul giroscoapelor, si pleaca inainte. La fel si cu marsarierul: ne aplecam pe spate. Si cu cat ne aplecam mai mult, cu atat accelereaza mai tare.
Desi inca la stadiu de concept, Uno se apropie tot mai mult de o productie de serie. Din pacate nu a fost estimat un pret anume inca.