În caz că nu știați, Netflix a intrat pe piață ca un serviciu de închirieri de DVD-uri. Streaming-ul a fost introdus ulterior și, inițial, a fost considerat un experiment și nu un plan de business pe termen lung. Surprinzător, compania încă mai închiriază DVD-uri prin intermediul site-ului DVD.com și are încasări foarte bune din această activitate. În anul 2018 a avut peste 2.8 milioane de abonați pentru serviciul de livrări de DVD-uri și venituri de 212 milioane de dolari.
Ciudat, știu, însă în Statele Unite nu oricine are acces la internet suficient de rapid pentru streaming. Peste 24 milioane de americani locuiesc în zone rurale fără acces la internet broadband, iar pentru ei închirierea de DVD-uri reprezintă singura modalitate de a vedea un film on demand. În mod bizar însă, cei mai mulți clienți sunt din zone urbane. Nu se cunoaște exact motivul, însă eu bănuiesc că e vorba de persoane mai în vârsta, care se obișnuiesc mai greu cu un smart TV.
Sursa: Techspot