Un produs nou, oricat ar fi fost testat, are sanse extrem de mari sa-i fie detectate probleme. Asta e riscul la care te expui atunci cand cumperi ceva proaspat lansat, fie ca e vorba despre o masina sau chiar despre un telefon mobil.
Asa se intampla si cu Nexus One, telefonul Google produs de HTC. Multi americani au trecut deja la el. Unii deja se plang de probleme la modulul de 3G. Telefonul mobil nu poate fi folosit decent cu 3G, acesta trece automat, cateodata, pe 2G. Information Week citeaza spusele unui cumparator „Am trecut de la Blackberry la Nexus One. Nu reusesc sa stabilesc o conexiune 3G, nici HTC si nici T-Mobile nu m-au putut ajuta”.
Sunt zvonuri care spun ca HTC stia deja ca exista o problema la modulul 3G, cu toate ca nu au spus nimic oficial. Acuzele se indreapta acum in diferite directii, unii arata cu degetul pe cei de la HTC, altii pe cei de la Google dar nu in ultimul rand problema ar putea fi chiar de la operatorul de telefonie mobila T-Mobile.
Un reprezentant HTC a spus ca impreuna cu T-Mobile se incearca centralizarea tuturor plangerilor aparute. Ei spun ca le iau in serios si ca lucreaza cu clientii pentru a rezolva problema. Clientii sunt de alta parere.