Am mai scris aici despre Hidroelectica și am văzut că subiectul prezintă interes. Oarecum logic, dacă luăm în considerare contextul creșterilor prețurilor la energie electrică, unde ei oferă cel mai bun preț de pe piață.
Deși pe portalul de clienți încă mai apare mesajul cu site-ul care va deveni disponibil din 01.12.2022, iar azi suntem în 17 decembrie deja, o mică schimbare de status tot a apărut aici. Este vorba despre o informare despre implementarea noului sistem informatic de facturare:
Stimați parteneri și clienți,
Ne bucurăm să vă aducem la cunoștință faptul că Hidroelectrica a implementat cu succes noul sistem informatic de facturare. Acesta integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor.
Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor.
Dorim să reamintim că termenul de plată a facurilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.
Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare în format electronic:
sau
După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro. sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.
Reamintim că Hidroelectrica nu utilizează intermediari în relația cu clienții săi, actuali și potențiali, astfel că pentru orice chestiune de interes (contractare, facturare etc.) vă rugăm să vă adresați exclusiv reprezentanților companiei sau să utilizați platformele electronice puse la dispoziție de societate.
Practic, ne spun doar că au terminat ei în back-office lucrul (deși, ținând cont de experiențele anterioare, nu prea mai pun mare preț pe declarațiile lor), iar în curând vor emite și facturile, care vor avea aceleași termene de plată de 45 de zile. Dacă ar fi să mă hazardez și să fac o estimare, cred că din a doua săptămână din ianuarie 2023 vor începe să ne factureze.
Poate mai important de remarcat este că aveți mai sus și formularele de care este nevoie pentru a eșalona plățile, că știu cel puțin eu câteva cazuri care sunt în situația asta.
Pentru cei interesați de mutarea la Hidroelectrica, puteți urmări articolele lui Darius (1, 2 și 3), iar tot ce trebuie să știți despre: locul de consum (si furnizor) energie electrică găsiți aici.
În rest, rămâne cum am stabilit: Hidroelectrica incă nu știe să facă bani…