După ce au anunțat că luna noiembrie va fi una dedicată integral evenimentului de Black Friday 2023, iată că Grupul Orange anunță astăzi rezultatele financiare pentru al treilea trimestru al anului, disponibile la 30 septembrie.
În primele nouă luni ale acestui an, cifra de afaceri a însumat 1,144 miliarde de euro, înregistrând o ușoară scădere de 2,1% față de aceeași perioadă din anul precedent. În ceea ce privește al treilea trimestru, Orange România a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de 384 de milioane de euro.
La data de 30 septembrie 2023, compania de telecom furniza servicii mobile pentru 9,7 milioane de clienți, internet fix în bandă largă pentru 1,1 milioane de utilizatori și servicii de televiziune prin cablu și satelit pentru 1,2 milioane de clienți.
În ceea ce privește infrastructura, Orange a extins rețeaua sa de conectivitate, acoperind 38 de orașe cu internet mobil 5G. Acoperirea 4G a ajuns la 98,76% din populație, iar cea 4G+ la 82,23%. Rețeaua 5G/5G+ oferă viteze de transfer de până la 1,5 Gbps și este disponibilă în orașe precum Baia Mare, Brăila și Galați.
Cât despre divizia Business, veniturile din IT&C au crescut cu 13% în ultimele 9 luni, cu o creștere semnificativă de 45% în al treilea trimestru. Această creștere este susținută de serviciile de securitate cibernetică, soluțiile pentru orașe inteligente și digitalizarea administrației publice și a învățământului.
Serviciile digitale au cunoscut și ele o creștere semnificativă, cu un avans de peste 70% a bazei de clienți YOXO. Acest succes se datorează ofertei atractive și facilităților multiple oferite de produsul 100% digital.
În domeniul responsabilității sociale, Grupul Orange a continuat eforturile de decarbonizare și a redeschis un magazin sub conceptul „Re”. De asemenea, a semnat un contract virtual pentru achiziția de energie verde. Prin programe de incluziune digitală, Fundația Orange a sprijinit tot mai mulți beneficiari, inclusiv elevi și profesori, promovând astfel accesul la tehnologie și educație digitală în comunități defavorizate.
Traversăm o perioadă plină de provocări, iar energia noastră se concentrează pe păstrarea încrederii clienților, a promisiunilor de brand și a calității serviciilor de conectivitate cu care ne-am obișnuit utilizatorii. În timp ce piața de consumer a devenit din ce în ce mai solicitantă, segmentul B2B a rămas un motor de creștere datorită soluțiilor de top oferite de Orange Business companiilor și administrațiilor publice. Continuăm să mizăm pe experiențe digitale complete precum YOXO, care rămâne în topul preferințelor nativilor digitali. În tot ceea ce facem este o prioritate pentru noi să reducem amprenta de carbon și să acționăm cu responsabilitate față de mediu, făcând pași concreți în acest sens prin lansarea unui magazin sub conceptul ”Re”, dar și prin creșterea gradului de utilizare a resurselor de energie verde, a declarat Julien Ducarroz, CEO Orange România.