Pe scurt, consumul de date mobile 4G a crescut de 4 ori, iar numarul de clienti care folosesc internetul 4G a crescut 2.8 ori comparativ cu anul trecut. Acoperirea 4G este disponibila pentru 74% din totalul populatiei si 96.5% din populatia urbana.
Veniturile au fost de 475.9 milioane de euro, cu 4.9% mai mari fata de anul trecut in primul trimestru. In Q2 au inregistrat 240.5 milioane de euro, in crestere cu 3.3% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Orange a avut la sfaristul lunii iunie in 2016 in jur de 9.846.000 clienti, dintre care 1.6 milioane utilizeaza internetul 4G. Desi pare un numar mic de utilizatori, sunt in crestere cu 2.8%.
In plus au acum oferta si la televiziune si telefonie fixa gratie parteneriatului cu Telekom Romania. Puteti vedea oferta AICI. BTW, Orange avea in luna iunie peste 305.000 de abonati la serviciul de televiziune, in crestere cu 57%.
Am încheiat prima jumătate a anului cu o performanță comercială și financiară solidă, consolidând poziția de lider a companiei pe piața serviciilor mobile. În al doilea trimestru al anului, clienții au continuat să aleagă oferte de abonament ajustate pe necesitățile lor, împreună cu cea mai bună gamă de smartphone-uri disponibile. Acest lucru confirmă interesul pentru beneficiile ofertelor și încrederea lor în calitatea serviciilor Orange. În contextul unei piețe extrem de competitive pe preț, strategia noastră este să asigurăm cea mai bună experiență prin acoperirea și performanța rețelei, prin diversitatea ofertelor și prin profesionalism și expertiza în servicii de asistență în toate punctele de interacțiune. Clienții noștri vor descoperi promisiunea calității Orange îndeplinită și în noile servicii pe care le vom lansa în perioada următoare.”
a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.