Si in loc sa foloseasca la maxim fiecare modul, trimite instructiunile aleator catre nuclee, mentinand mai multe module decat ar fi necesar active (CPU-urile Bulldozer putandu-si dezactiva independent modulele dar nu si subunitile componente). Drept urmare, functia TurboCore ramane neutilizata, si performanta este ceva mai mica decat ar putea fi.
Aceasta schimbare ar trebui sa creasca performanta cu 2 – 10 %, in functie de aplicatie. Si asta prin considerearea fiecarui modul ca un nucleu cu Hyper-Threading. Insa lucrurile nu stau chiar asa usor. Microsoft a facut disponibil acest patch, dupa care imediat l-a inlaturat. Se pare ca in timp ce modulele erau saturate corect, pe undeva se pierdea mai multa performanta.
Deci situatia este analizata, si urmeaza sa fie solutionata. Cat mai repede. Ca sa vedem si ceva teste comparative. Windows 8 va avea din start aceasta problema solutionata, insa sunt prea multe sisteme cu Windows 7 ca sa fie abandonat acest sistem de operare.