PC Garage, am aflat ca in weekend implinesti 8 ani de existenta, putin pentru un om, mult pentru un magazin online. Cei care te cresc se lauda ca vei avea o gramada de produse la reducere, cu cele mai bune preturi de pe piata, in zilele de duminica si luni. Noi, echipa Arena IT, nu putem decat sa-ti uram „La multi ani!” cu preturi bune si corectitudine fata de clienti. 🙂
Acum ceva vreme eram un mare fan PC Garage in ciuda preturilor, uneori usor mai ridicate decat ale concurentei. Din pacate in ultimul timp, preturile au crescut destul de mult in comparatie cu alte magazine online. Chiar si asa, le urez, la multi ani si sa ne revedem cu preturi competitive.
Nu se opune nimeni să faceți reclame pe blog, dar puneți și voi un (P) în fața articolului, să se vadă ca este publicitate.
Trăim totuși în democrație, nu mai este cazul să vă mai ascundeți și să vă comportați parșivește…cum se proceda înainte.
Asta nu e articol platit. 🙂 Cel putin nu direct.
Nu stiu daca voi mai cumpara vreodata de la pcgarage, pana si incompetenta lor lasa de dorit. La departamentul service sunt mai slabi decat service-ul de la colt de bloc.
Nu se poate ca sa trimiti ceva in service si sa iti spuna test ok, si cand le dai cd-ul cu dovada video sa trimita produsul direct la furnizor, care iti inlocuieste produsul imediat, ptr ca evident ei tot nu gaseau ceva in neregula, sau sa trimiti ceva in service de vreo 3 ori si cand te saturi de cele teste ok si trimiti la producator , produsul sa iti fie schimbat a doua zi.
Rusine celor de la departamentul service care habar nu au. Daca dau peste unii care chiar nu prea le au cu pc-urile si iau de bune testele lor e jale.
Iti spun cu tristete ca asa e peste tot. Producatorul nu schimba un produs dupa o singura intrare in service, nici dupa doua, poate doar dupa trei.
Stiu de cazuri in care telefon Samsung a ajuns de 5 ori in service pana sa fie schimbat. Si nu, nu la PCGarage.
Nu le tine apararea ca nu e asa, e cel mai josnic service din cate am intalnit, crede-ma ca am avut treaba cu mai multe service-uri.
Dar ce spui tu nu e adev, ce tr are producatorul daca cei care au testat au fost cei de la pcgarage? Producatorul habar nu are ca produsul meu a fost vreodata in service, defapt nici nu a fost ptr ca nu a parasit incinta pcgarage.
In al doilea rand nush dc ei nu trimit automat produsele la producator si le testeaza ei, atata timp cat pe produsul meu scrie ca e fabricat de firma x, eu nu vreau decat ca firma x sa imi repare produsul. Ei nici macar nu ar tr sa imi desfaca cutia produsului ci ar tr sa il trimita autoimat la producator, ca el este cel mai in masura sa imi testeze produsul.
@marius
In legatura cu servideul,nu stii niste chestii elementare.Iti rezum o mica poveste care am patit-o curand,acum 4 luni.
-HD7870 defecta,dusa de tot-clar din BSOD-uri aleatorii
-dusa in service,au testat-o cu 3dmark…..lol
-trimisa la sapphire,in 20-22 zile am primit banii inapoi,suma la care produsul se afla pe piata la acea ora.
Tu,ca retailer intr-o lume pusa doar pe hotii,nu ai datoria sa TESTEZI PRODUSUL INAINTE SA-L TRIMITI LA PRODUCATOR ???Sau vrei sa iti dea un ‘poker face’ cei de la service,insultandu-te indirect :)) ?
Ok,sa lasam ratiunea la o parte…dar,totusi e la mintea cucosului ca ‘service’ este reclama,nu e batuta in cuie…ei analizeaza,dau diagnostic si in caz de ai bulit ceva,’te-ai bulit cu produsul/banii/garantia’…altfel,ei iau legatura si totul vine de la sine,nimeni nu este prost sa isi piarda o suma considerabila din profit pe transportul unui produs ce poate fi in stare de functionare.Daca ai dovezi clare,mergi inainte si ii bati la cap ca nu merge x,y si nu se comporta ca acelasi produs al lui z si apoi ei vor termina gargara si il vor trimite unde trebuie.
N-am citit nimic de aici dar iti spun ca cel mai penal service il au PCG, din cauza asta am renuntat la ei si eram client GOLD, nu voi mai lua niciodata nimic de la ei + ca au preturi extrem de mari.
Evomag+mediadot = love 🙂 si nu nu fac reclama
@Ghz
Eu am trimis lafel un 7850, dar dc sa stepte clientul cateva luni pana cand i se da dreptate. Eu am stat o luna si fara placa video, si daca ma uit pe garantie nu mi-a fost marita cu termenul ptr care eu nu am folosito ci cu termenul cat ea a fost in service la ultima verificare/inlocuire.
Al doilea lucru pe care l-am vazut azi cand am preluat placa este cel ca din cutie lipseste adaptorul VGA. Placa pe care eu am cumparato avea adaptorul in cutei a doua nu.
In trecut luam componente pc de la caro.ro, si mereu cand am dus ceva la service s-a reparat/inlocuit din primul drum, nu dupa zeci. Cand am avut sursa la ei arsa mi-au trimiso la bucuresti si am primit alata pentru perioada cat era acolo. A doua oara cand am avut sursa arsa baietii mi-au dat si variante ori trimit sursa si astept sa fie reparata/inlocuita ori imi dau alta sursa asemanatoare care o au pe stoc.
Ca sa nu mai spun ca am fost pe a ei si ptr schimbarea bios-ului ptr a accepta al proc , total 0 lei. Baietii aia mi-au luat proc, au pus altul , au schimbat bios-ul si iar mi-au pus proc gratis. Tot respectul ptr ei.
@ Ghz
[…] Tu,ca retailer intr-o lume pusa doar pe hotii,nu ai datoria sa TESTEZI PRODUSUL INAINTE SA-L TRIMITI LA PRODUCATOR ??? […]
Nu.
Atentie la cuvantul ” RETAILER ”
Tu defapt ca ” RETAILER ” nu ai voie sa intervii in niciun fel asupra produsului, pentru ca nu esti calificat sa o faci, asta iti spune producatorul.
Drept urmare daca nu este calificat sa o faci, degeaba iti dai cu parerea.
(logic 101)
la multi ani
Pt Ghz , poti sa`mi dai si mie adresa ta de email , vreau sa vb cu tine . Am o placa video 7870 Sapphire care imi face probleme .
Adresa mea de Email este [email protected]
ce reduceri se vor aplica?5,10 lei 🙂
sunt preturi destul de mari.
E duminica si pe site nu apar aceste promotii aniversare!
de ce scrie sus pe pagina la ei „” Incă -1 zile, 1 ore, 44 minute si 20 secunde. de promotii fantastice! ” da nu e nici o promotie pe site 🙁
Sunt promotii, daca intrati la tablete, de exemplu, toate produsele de pe prima pagina au reduceri: http://www.pcgarage.ro/tablete/
da dar, unde-i asa zisa promotie ?
O pagina dedicata ceva. E a 3-a oara cand vad asa ceva la ei, intarziere in promotii. Daca Duminica nu e zi de lucru macar s-o promita Luni
Au spus ca promotiile sunt la produsele din site. Cauti ce vrei sa cumperi, vezi daca e la promotie si te decizi. 🙂 De ce ai nevoie de pagina separata?
Ca idee, eu am luat acum doua saptamani SSD-ul asta: http://www.pcgarage.ro/ssd/a-data/128gb-sata-iii-25-inch-xpg-sx900-series/ cu 450 RON, acum e 385. Eu zic ca e o reducere buna.
SSD-ul are o reducere buna. Dar restul ..ba!
Yupi au facut reducere: Pret nou 454,99 RON reducere de la 522,98 RON.
Exact cu 454 l-am luat si eu, insa de ziua lor a fost redus la 380.
Uite una dintre incredibilele reduceri de ziua lor : Discount 6,22 RON
Penibili!
Cam la tot ce m-am uitat eu reducerile nu sunt mai mici de 10% si avand in vedere ca au preturile mai mari decat alte magazine, nu vad nicio reducere per ansamblu.
Am vazut si reduceri considerabiile.Sa luam in calcul numarul produselor puse la bataie si reiese faptul ca pcg este un magazin ok….puteau sa lase la oferta si produse cautate,dar in unele locuri au lasat tacere…
Haideti sa nu mai vorbim despre reduceri in Romania.Stim cu totii destul de bine , cum a fost si cu Black Friday , deci e jalnic peste tot.
PC Garage =))) au pretutile cele mai mari de pe piata, fraier care cumpara de la ei