Site icon Arena IT

Poco isi reafirma independenta fata de Xiaomi

De aceasta data prin intermediul cifrelor: de la nasterea diviziei si pana in prezent au fost vandute peste 6 milioane de telefoane Poco in peste 35 de tari din lume.

Brandul Poco a luat nastere in 2018, cu primul telefon lansat Xiaomi Pocophone F1. La momentul respectiv, Poco nu era un brand independent, ci o subdivizie a celor de la Xiaomi. Pocophone F1 insa a fost un succes enorm, pe care pretul si specificatiile l-au adus rapid in atentia tuturor la nivel global: 300$ pentru un telefon cu specificatii interne de top, dar fara gimmicks. A fost un adevarat flagship killer, practic luase locul lui OnePlus. Acesta a fost distribuit global intr-un numar de 2.2 milioane de exemplare, iar noi am fost suficienti de norocosi sa testam unul si sa primeasca si acordul nostru de asemenea. Review-ul il puteti citi aici.

Anul acesta in ianuarie, Poco si-a exprimat intentia de a deveni un brand independent si de a iesi de sub aripa Xiaomi, iar acum cand si-au prezentat cifrele reafirma ca aceasta va fi directia pe care compania va merge. Intre timp Pocophone F1 a primit doi urmasi: Poco F2 si Poco F2 Pro, iar portofoliul s-a marit cu diverse telefoane entry-level, cel mai recent fiind Poco M3.

Ce ar fi acum interesant sa vedem de la Poco este ca la fel ca in cazul lui F1, sa vedem telefoane originale. Pocophone F1 a fost un telefon original, in timp de Poco F2/F2 Pro era de fapt doar un Xiaomi Redmi K30/K30 Pro rebranduit.

Exit mobile version