Site icon Arena IT

UPDATE: Primele statistici eMAG despre Black Friday 2023

Dacă tot a început oficial la 07:15, haideți să vedem primele statistici oficiale ale platformei.

După 45 de minute de la start, ele arătau așa:

La ora 09:00 avem dublul produselor comandate, o creștere de aproximativ 50% la valoarea totală a acestora, dar cam tot atâtea produse comandate de un client, ca medie:

La 13:00 avem din nou aproape dublul sumelor cheltuite față de ultima statistică, dar suma per client e fix aceeași. Practic, de aici încolo mă aștept să nu mai urce atât de vertiginos.

La ora 17 putem vedea c ăam intuit bine – nu prea mai e loc de creștere, dar și așa, eMAG se laudă că a vândut în 10 ore cât în toată ziua de anul trecut:

Prima mea remarcă ar fi că par să fie pe un trend ascendent față de anul trecut, dar aștept rezultatele finale și revin cu o analiză de genul acesteia, din 2022.

Nu uitați să aruncați un ochi și pe articolul nostru cu oferte și folosiți linkurile noastre afiliate, ca să primim și noi o cafea de la voi. 🙂

Exit mobile version