Promotia suna cam asa: LCD-uri – 30 % reducere; laptop-uri – 20% reducere; HDD-uri externe – 50% reducere etc. Si cand am vazut-o, m-am trezit cautand pe site potentiale produse care ar fi fost pacat sa nu le cumpar. Si deja ma gandeam ca aceasta criza economica a invatat magazinele din Romania cateva strategii de marketing internationale. Si ca vom avea si noi un inceput de Black Friday (prima vineri de dupa Ziua Recunostintei, care la americani marcheaza inceputul sezonului de cumparaturi, zi in care cei din SUA au parte de super promotii).
Dar sperantele mele au fost inlocuite de dezamagire in noaptea de revelion. As fi crezut ca la eMag se asteptau ca promotia lor sa starneasca un interes mai mare decat vede site-ul in mod normal. Si sa fie pregatiti pentru traficul crescut. Dar ei stiau exact datele promotiei, deci in retrospectiva pot sa-i inteleg. Oarecum.
Pentru ca la ora 1 dimineata, cand am incercat sa vad si eu minunatele promotii, site-ul era ingropat de vizite. Dura minute bune ca sa fie afisat fiecare link. Dar ma astept ca mai tarziu, cu cat se lamurea mai multa lume despre ce era vorba, sa fi fost mai usor de intrat.
Asta pentru ca un numar atat de mic de produse erau la reducere, incat chiar nu avea rost sa-ti pierzi timpul. Ma asteptam sa puna in oferta modelele de pe stoc care nu se prea vandusera. Cuvantul cheie fiind modelele. Pentru ca la promotie a fost inclus cate un singur produs per categorie. La LCD-uri – 30 % reducere exista un LCD cu reducerea respectiva. Si tot asa.
Si in mai toate cazurile un model mai scump era redus, astfel incat se incadra in preturile normale ale categoriei. Deci doar daca vroiai neaparat acel produs, aveai noroc. Altfel… inchideai PC-ul si-ti vedeai de distractie…